689. BRĄZOWY PŁASZCZ BONPRIX

Dzień dobry! Jesień jest chyba dla nas łaskawa! Nadal mogę robić zdjęcia z samego rana i nie martwić się o mróz. Dzisiejsza stylizacja jest totalnym zwyklakiem, ale zbudowana z rzeczy, które naprawdę wpadły mi w oko! Głównym bohaterem jest tutaj brązowy płaszcz - chociaż dla mnie jest on w kolorze cegiełek! Do tego sweterek z perełkami - mięciutki, cieplutki, z przyjemnego materiału. Pięknie wygląda i będzie pasował do wielu outfitów. Nie mogę też się rozstać z kompletem czapka + szalik. Wybrałam brązowy komplet, bez którego nie wyobrażam sobie wyjścia z domu. Do wykończenia dodatki ze sklepu Deichmann, czyli buty i torebka. Bardzo mnie ciekawi jak Wam się podoba ta stylizacja!











buty - Deichmann
spodnie - Szachownica
sweter - bonprix 
czapka + szal - szaleo
płaszcz - bonprix
torebka - Deichmann

Komentarze

  1. Ten płaszczyk jest naprawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię oglądać Twoje zdjęcia, bo zawsze jesteś na nich taka wesoła:) płaszczyk bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny płaszcz i jeszcze ładniejsze są te buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk ładny, ale ten sweterek z perełkami <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne botki! Płaszcz też bardzo mi się podoba, ten kolor wyjątkowo pięknie do Ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wężowy motyw- sztos! Płaszczyk ma piękny kolor i baaardzo Ci pasuje:-))

    https://www.youtube.com/watch?v=5HOr12-tWZM

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja ❤️Cóż to za obiektyw kochana?

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym roku jest wyjątkowo łaskawa. Ten płaszcz skradł moje serducho !

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor płaszcza przepiękny! Torebka także mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta stylówka wygląda świetnie
    Też bym się tak ubrała

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny płaszczyk. Podoba mi się bardzo jego kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny look, dodatki- botki i torebka są rewelacyjne. Nie powiedziałabym, że to Deichamnn ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna cała stylówka ,a płaszczyk boski! szukam kurtki w innym kolorze niż czarny - wezmę ten kolor pod uwagę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszczyk jest bardzo fajny, ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podobają mi się Twoje stylizacje, wydają się bardzo komfortowe i przyjemne :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękne zdjęcia 😍 bardzo podoba mi się Twoja stylizacja ❤ płaszczyk ma piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  17. Plaszczyk jest na prawde śliczny. Ciekawe czy by mi ten kolor pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Boska styluzacja, płaszcz przepiękny 😍

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdyby nie to, że płaszcz ostatnio kupiłam to wzięłabym ten.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolor tego płaszczyka! bardzo fajne zdjęcia i fotogeniczna buzia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Płaszczyk obłędny! Bardzo podoba mi się jego kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się ten płaszcz. Zapewne jest bardzo ciepły. Idealny na zimowe dni.

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja typowo jesienna :) lubię milusie i ciepłe swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo udana stylizacja. ☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsze zdjęcie jest mega mega mega!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna stylizacja, a Ty wyglądasz naprawdę przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ujęcia z rozwianymi włosami są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.