691. CAMELEO ALOES I KOKOS

 Jakiś czas temu otrzymałam paczkę od marki Delia. Tym razem znalazłam cudowności do włosów z linii Cameleo. Miałam do wyboru dwie wersje - jedną do włosów suchych i łamliwych, a drugą do delikatnych i zniszczonych. Kiedy zauważyłam, że jeden z zestawów ma w składzie cokolwiek kokosowego to wiedziałam, że musi być mój. Zapraszam Was więc na recenzję pielęgnacyjnej linii produktów do włosów Cameleo, aloes i kokos!




ALOES I KOKOS
SZAMPON NAWILŻAJĄCY 
VEGAN FRIENDLY 
Pojemność: 250 ml
Cena: 16 złotych

Szampon od razu przypadł mi do gustu. Przede wszystkim dlatego, że jest zamknięty w wygodnej butelce z pompką. Dzięki temu łatwo można odmierzyć odpowiednią ilość produktu. Pachnie po prostu obłędnie! To jeden z powodów, dla którego wybrałam właśnie tę linię kosmetyków. Faktycznie przyznaję, że świetnie nawilża włosy pozostawiając je miękkie, błyszczące i lśniące. Dobrze się pieni, dokładnie czyści skórę głowy. Myślę, że to jeden z lepszych kosmetyków ze wszystkich linii Cameleo jakie znam, a znam je chyba wszystkie oprócz serii do włosów farbowanych! :) Jeśli chodzi o skład to okazuje się, że znajdziemy tam wodę kokosową. To ona sprawi, że włosy będą przyjemne w dotyku i nie staną się "tępe" podczas rozczesywania.



ALOES I KOKOS
ODŻYWKA NAWILŻAJĄCA
Pojemność: 200 ml
Cena: 12 złotych

Za taką cenę musicie przyznać sami, że warto sięgnąć po taki kosmetyk. Odżywka ta zamknięta jest w tubce, dzięki której łatwo możemy wycisnąć produkt. Dzięki niej włosy będą wygładzone, z pewnością będą się też łatwiej rozczesywały. Ostatnio poznałam świetny patent - przed myciem włosów dokładnie je rozczesuję, później zwilżam, nakładam odżywkę i wczesuję ją we włosy grzebieniem. Powiem Wam, że przy dobrej jakości odżyce będziecie po prostu zachwycone efektem. Włosy się nie puszą, pięknie się układają, są delikatne i dają uczucie wymodelowania ich przez najlepszego fryzjera. Produkt ten nie obciąża włosów, jest lekki i świetnie regeneruje zniszczone końcówki!



ALOES I KOKOS
MASKA DO WŁOSÓW 
Pojemność: 200 ml
Cena: 16 złotych

Tym razem marka Delia po prostu zaskakuje. Za taką niską cenę możemy mieć naprawdę fenomenalny zestaw kosmetyków do pielęgnacji włosów. Przedstawiam Wam ostatni produkt z serii - maskę do włosów. Ma przyjemną, bardzo gęstą i kremową konsystencję. Łatwo rozprowadza się ją na włosach. Zamknięta standardowo, jak większość masek w pojemniku z zakrętką, dzięki czemu łatwiej nam jest wydobyć produkt "do ostatniej kropli". Pięknie pachnie, jest delikatna dla naszych włosów. Stosuję ją raz w tygodniu i przyznaję, że jest bardzo wydajna! Aż robi mi się przyjemnie, kiedy sobie pomyślę, że będę miała czas właśnie na tę maskę!



Alternatywą dla serii do włosów suchych i łamliwych jest linia do włosów delikatnych i zniszczonych. Zamknięta w opakowaniach w fioletowym kolorze, ze sporą zawartością kolagenu i biotyny. Drugi zestaw w prezencie otrzymała moja przyjaciółka - jej z pewnością będzie służył lepiej!