636. BEŻE I BRĄZY

Do niektórych rzeczy trzeba dojrzeć. Tak było w przypadku dwóch elementów z dzisiejszej stylizacji. Bardzo długo nie mogłam się przekonać do beretów, aż w końcu przyszedł czas, że wchodząc do sklepu sama sięgam po różnokolorowe rozwiązania. Poza tym kożuszek. Wszystkie influencerki wyglądają w nim bosko! Wszystkie, oprócz mnie rzecz jasna. Zawsze wydawało mi się, że jestem w nim jakaś taka duża, szeroka, aż któregoś dnia powiedziałam sobie TAK! Jestem trochę misiowata w tym nakryciu i co z tego? Zupełnie nic, macie rację! Dlatego też teraz chętnie go zakładam i bardzo mi się podoba! Oczywiście największym hitem w dzisiejszej stylizacji są dla mnie kozaki. Jeszcze nie miałam w swojej szafie butów w takim kolorze. W końcu, za sprawą nieocenionego sklepu BigStarShoes mam swoją parę beżowych kozaków z wiązaniem z tyłu, na niskim obcasie. Modne, wygodne i popatrzcie jak się pięknie wpisały w klimat dzisiejszej stylizacji!











buty - BigStarShoes
spódnica - nn
golf - bonprix
kożuszek - Szachownica
beret - nn 

Komentarze

  1. Intrygujące połączenie. Kurtka bardzo mi się podoba, choć nie wiem czy sama wyglądałabym w niej dobrze. Panterka raczej na pewno nie dla mnie, podobnie z beretami. Ty wyglądasz ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do twarzy Ci w takiej gamie kolorystycznej - śliczne zdjęcia!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Berets look lovely on you. You should definitely wear them more often. I love the whole look!
    I just followed your lovely blog. Hope you follow back and stay in touch!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa stylizacja! Osobiście nie ubrałabym takiej długości spódnicy ale Tobie ona bardzo pasuje! 😊 Ślicznie masz buty! ;) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie a ta spódnica wiata. Widać że znasz się na modzie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne :) Bardzo udana stylizacja! Muszę upolować podobny kożuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love so much your skirt. Leo print is always amazing!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądasz <3
    cudowna stylizacja !
    https://xthy.blogspot.com/2018/12/shirt-leopard.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello, I check your blogs like every week. Your humoristic style is witty, keep
    it up!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana jak zawsze wyglądasz rewelacyjnie! Sama nie wiem co mi się bardziej podoba. Spódnica zwróciła moją uwagę jako pierwsza. Moja idealna długość, do tego panterka i plisy - ideał :)
    Kolorystyka również mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię takich kolorów i się w nie nie ubieram. Ale Ty wyglądasz w nich super. Tak słodko. Masz bardzo ładny uśmiech. Aż mi się chce teraz uśmiechać dzięki Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja! Piękna jesienna gama kolorystyczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale jesteś słodka! <3 Kozaczki są super, a beret to mega dopełnienie stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja do tej pory nie mogę się przekonać do beretów... Kozaczki są super, sama bym sobie takie sprawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale przepiękne zdjęcia!
    Stylizacja mega oryginalna, lubię to !

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie tak samo było z kapeluszami-długo się do nich nie mogłam przekonać, kilka tygodni temu przymierzyłam jeden z nich w sklepie i zaczęłam żałować że ich wcześniej nie nosiłam 😊
    Pięknie wyglądasz 😍
    Uwielbiam takie kolory, a te kozaki są rewelacyjne 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. Szalenie podoba mi się ten golf! Bardzo ładnie współgra ze spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz w takim wdzianku. Według mnie buty dopełniają całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kolorki. :) Ślicznie wyglądasz w berecie. <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie wyglądasz, świetny look idealnie wszystko ze sobą skomponowane. Kożuszek i buty wyglądają fantastycznie, bardzo ciekawa propozycja na takie chłodniejsze dni. Ogólnie cała stylizacja przepięknie skomponowana, pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio bardzo mi się podobają stylizacje z beretami. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam beże i brązy i biel! Do tego czarna torebka! Marzenie

    OdpowiedzUsuń
  24. kocham beżowy kolor <3 pasuje Ci ta stylizacja :) ja do panterki jakoś nie moge sie przekonać :x

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne są te buty! Idealne na tę porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz cudownie w tym zestawie, do tego superowe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz rację, że do niektórych rzeczy trzeba dorosnąć i kurczę, mam dokładnie ten sam przypadek z beretem. Nie mogłam dawniej zrozumieć, dlaczego jedna z moich koleżanek tak bardzo szaleje na nich punkcie. I w końcu sama się dowiedziałam, gdy moja miłość i we mnie się zatliła:) I także wchodząc do sklepu sięgam po nie! Do kożuchów jeszcze potrzebuję czasu, ale Tobie jest Kochana, przepięknie w nim! Cała ta stylizacja (i zdjęcia!) emanuje radością, ciepłem (przez te kolory, są genialne!) i uśmiech sam pcha się na twarz, gdy widzi się Twój uśmiech na tych fotografiach. Przecudowna sesja! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nadal nie mogę się przekonać, ale na Tobie wygląda rewelacyjnie ten beret :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna stylizacja i śliczne zdjęcia :) Ja uwielbiam takie spódnice <3
    Z chęcią dołączam do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta stylizacja jest genialna! Totalnie w moim stylu :) Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna spódnica! Całość super współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Połączenie tych kolorów tworzy wspaniałą całość 😍 Idealny look 😍😘

    OdpowiedzUsuń
  33. Kosmetykoholiczka19 grudnia 2018 01:11

    Ta stylizacja niby jest prosta i klasyczna a jednak ma charakter i pazur😊 lubię taką wersje😊

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta kurteczka jest wprost cudowna, zreszta jak cala stylowka <3 Stworzylas przepiekny outfit!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.