607. ULUBIONE KOLORY

W ostatnim czasie biały i czarny to moje ulubione kolory. Zazwyczaj lubię dorzucić jeszcze jakiś maleńki akcent, ale tym razem postawiłam na klasykę. Biała koszula oversize, spodnie o długości 7/8 z lampasem, półbuty i torebka - w takim wydaniu czułam się najlepiej!  Nie ma się co dziwić, bo wygodne ubrania w połączeniu z prostymi fasonami zawsze się obronią, prawda? Już nie zanudzam - obejrzyjcie zdjęcia nowej stylizacji!









buty - Deichmann
spodnie - Szachownica
koszula - Szachownica
torebka - Deichmann

Komentarze

  1. Piękna stylizacja❤ sama bym lepszej ie wymyslila😁 tym bardziej że mega mi się podobają takie oxfordki i nawet sama mam jedną parę, ale w nich nie chodzę, bo jakoś do niczego mi nie pasują😁 ale znalazłam inspirację💜

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny zestaw :)
    mieszanka stylów, aczkolwiek wcale nie wybuchowa - wyszło z pomysłem i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :) Wyglądasz po prostu pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. girl you look amazing
    Thanks for sharing
    Lovely ))
    Happy Monday dear
    new post
    https://www.melodyjacob.com/2018/07/miami-girls-free-branding-templates.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo tak podoba mi się trafiłaś w moje gusta mam podobne buty tyle ze w kolorze niebieskim i turkusowym wyszło Ci genialnie i te spodnie a torebeczka super.W wolnej chwili zapraszam do mnie zostaw jakiś ślad:modnybuziaczek177.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Love so much this casual look. Your pants are really beautiful!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, obserwuje twoje wpisy i wciąż nie mogę się nadziwić. Tak bardzo mi się podobają twoje stylizacje, można czerpać od Ciebie inspiracje! Czekam na kolejne posty.
    Buziaki ��

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja teraz w ciemnych kolorach się gotuje, ale biały uwielbiam :) piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. Bardzo podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupilam sobie 3 pary tAKICH spodni bo odkad sa w modzie ubostwiam je, ale na mnie wygladaja koszmarnie :( Nawet nie umiem przygotowac fajnej stylizacji, moge zainspirowac się Twoją? :)Aha i torebka wymiata!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze jestem pod dużym wrażeniem Twoich stylizacji, trafiasz w mój gust w 100% <3 Rewelacyjnie połączyłaś te spodnie z bardziej formalną górą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twoje wlosy, serio ! Stylizacja jak najbardziej na tak <3

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. A very nice and stylish look, dear! Love your bag!

    OdpowiedzUsuń
  14. Klasyka zawsze w modzie. Idealnie dopasowane buty. Jak zwykle bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super połączenie <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie outfity uwielbiam! Torebka genialnie dopełnia całość! Jest elegancko ale i kobieco - w punkt ❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. prześwietna stylizacja, uwielbiam takie klasyczne zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Biel i czerń to faktycznie duet idealny...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi do gustu najbardziej przypadły buty. Świetnie pasują do tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja się cieszę, że na Ciebie trafiłam ❤️ Jesteś inspiracją 😘 Cała stylizacja wygląda rewelacyjnie 😍😘

    OdpowiedzUsuń
  21. Te spodnie są śliczne! Bardzo podoba mi się cała stylizacja! 🧡

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna bardzo elegancka stylizacja
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny zestaw. Czarny i biały to zdecydowanie też moje kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Biel i czerń jest ponadczasowa.
    Sama lubię popatrzeć na taki elegancki akcent niż na np. Kolorowego ptaka.
    No i lubię te dwa klasyki na sobie.
    Zdjęcie ęcia fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz! 😊 Bardzo podoba mi się twoja torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne połączenie! Buty super dopełniają stylizację :)

    www.aleksandra-rutana.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Te spodnie skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim ulubionym kolorem jest czarny. Ale z racji tego, że u Ciebie w tej stylizacji jest go dosyć dużo, to mogłabym się tak ubrać. Pięknie wyglądasz Kochana. Lubię Twoje zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Czerń i biel to od zawsze moje ulubione kolory! Teraz jednak wprowadzam trochę koloru do mojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.