781. VOLCANO - PRZEGLĄD STYLIZACJI

 Markę Volcano poznałam kilka lat temu. I smucę się, że tak późno. Okazuje się, że jest to firma działająca w Polsce. To właśnie tutaj powstają projekty, pomysły, tutaj też zarejestrowana jest firma. Modele, które oferuje Volcano to dla mnie przede wszystkim casualowe propozycje zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Od niedawna znajdziecie w ofercie także ubrania dla dzieci.

Myślę, że Volcano oferuje ubrania dla każdego. Dziewczyny znajdą sukienki i świetne modele jeansów, dojrzałe kobiety ciekawe bluzki i wyjątkowe kurtki. Powiem Wam, że zarówno ja jak i moja mama odnajdujemy dla siebie ubrania, z których chętnie tworzymy stylizacje. Podoba mi się to, że marka ta zwraca także uwagę na środowisko i wykorzystuje recyklingowane materiały chociażby do wypełnienia kurtek. Takie świadome podejście zawsze robiło na mnie wrażenie. Ponadto osoby, które pracują w tej firmie są niesamowicie sympatyczne i pomocne, co utwierdza mnie w przekonaniu, że marka  Volcano jest naprawdę warta polecenia.





bluza, spodnie, kurtka - Volcano

Tutaj dodam ciekawostkę, ponieważ kurtka pochodzi z działu junior. Rozmiar 158-164 spokojnie wystarczy dla damskiej S(ki)! Dresik natomiast jest do kupienia oddzielnie. Ani spodnie ani bluza nie są ocieplane, za to są bardzo miłe w dotyku i pięknie się prezentują. Zestaw dostępny jest także w kolorze czarnym. 



sweter, kurtka, czapka - Volcano
jeansy - Patrol

Tutaj podpowiem Wam, że Patrol jest marką wewnętrzną Volcano. Od kilku lat uwielbiam ich jeansy, są świetnej jakości i naprawdę można w nich chodzić bardzo długo. Nie przecierają się, są wygodne, a te, które mam na zdjęciu dopasowują się do sylwetki. W ofercie znajdziecie zarówno modele damskie jak i męskie. Jestem też zachwycona kurtką - naprawdę ciepła, chociaż jest raczej przejściówką, a nie zimówką.



spodnie, bluza, kurtka - Volcano

Tutaj znów dresik, który kupicie oczywiście osobno. Podoba mi się to, że nie ma tutaj dużych napisów, wszystko jest dyskretne, a dres ma piękny kolor. Lubię klasykę w takich ubraniach, więc ten model wpisuje się idealnie w moje potrzeby. Do tego kurtka - płaszczyk, chyba najlepszy model z tegorocznej kolekcji. Na instagramie oczarował chyba wszystkich!


Jestem ciekawa czy znacie markę Volcano? 

Dajcie znać w komentarzu, chętnie poczytam!




Komentarze