780. DZIEŃ DOBRY W 2022!

 Dawno mnie tutaj nie było! Przychodzę jednak z początkiem 2022 roku z głową pełną pomysłów. Przygotowałam plan, mam też dla Was sporą dawkę nowych wpisów. 

Ale zanim zacznę chciałabym Wam życzyć w tym nowym roku przede wszystkim zdrowia, bo bez tego nie ma niczego. Później odwagi do realizowania swoich planów i założeń. Cudownych ludzi wokół siebie, którzy zawsze będą chcieli nam pomóc, niezależnie od swoich poglądów. Radości każdego dnia i całego mnóstwa pozytywnej energii!



Zapisuję wszystkie plany, marzenia i cele właśnie w tym kalendarzu, który tutaj widzicie. Już w zeszłym roku z nim pracowałam. Oprócz kartki na każdy dzień są też zadania na dany miesiąc, które pomagają w samorozwoju! Myślę, że warto po niego sięgnąć!

Cieszę się, że mogłam się z Wami przywitać i chciałabym, aby ten rok był owocny w nowe wpisy, zdjęcia i relacje. Jeśli tylko macie ochotę zajrzyjcie także na mój instagram - tam jestem zdecydowanie częściej i publikuję nowości na bieżąco!

Ściskam mocno!

Ptysia