731. KOLORY JESIENI W STYLIZACJI

W końcu doczekałam się iście jesiennej pogody! Trochę chłodno, odrobinę deszczowo, rano mgliście, a wieczorem szybko robi się ciemno. Wtedy mam ochotę tworzyć nowe styliacje, wymyślać zestawy, ubierać wszystko, co ma piękne, jesienne kolory. Brązy, beże, pomarańcze - to coś, co naprawdę uwielbiam. Tym razem wybrałam długą sukienkę w różnokolorowe plamy, a na wierzch zamszową ramoneskę. Jak to zwykle bywa ogromną rolę odgrywają tutuaj dodatki - kapelusz, czółenka i torebka. 

Ten jestenny zestaw szybko stał się Waszym ulubionym jeśli chodzi o instagram! A ja jeszcze nie powiedziałam ostatniego słowa - bo jesiennych stylizacji będzie tutaj mnóstwo! Przecież ta pora roku jest moją ulubioną i napawa mnie ogromem pomysłów! Dajcie znać za co Wy lubicie (chociaż tak odrobinkę) jesień!








buty, torebka - Deichmann
sukienka - nn
kurtka - Szachownica
kapelusz - HatHat

Komentarze

  1. Piękna jest ta sukienka :) Widziałam bardzo podobną ostatnio w sieciówce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Uwielbiam taka kolorystykę :) torebka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Wyglądasz pięknie. Stylizacja cudowna a dodatki mega.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe zestawienie jest niesamowite - mega podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega fajna stylizacja taka w moim stylu .

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta sukienka. Aż sama siebie zaskakuję, że takie zaczęły mi się podobać bo kiedyś o raczej nie była moja bajka...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, że za jesienią nie przepadam to fajnie oddałaś jej jeszcze póki co ciepły klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, romantyczna stylówka. Bardzo podoba mi się ta kurteczka. Czaję się na taką.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam jesienne stylizacje w odcieniach brązu :-) i tak jak ty łączę sukienki z kurteczkami

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory idealnie dobrane do tej jesiennej aury :) Za to właśnie uwielbiam tę porę roku - te kolory, długie spódnice, kapelusze i inne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem absolutnie zachwycona ta stylizacja. Wyglądasz obłędnie kochana. Mam Ramoneska niemalże w identycznym. Odcieniu 😀😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zestaw. Podoba mi się zwłaszcza sukienka.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie ❤️
    Ja nie cierpię jesieni ale stylizacje o tej porze roku są wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. No to jest piękna i idealna jesienna stylizacja! Mega!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia... i kolory takie ciepłe... fajne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz w tym kapeluszu <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz wspaniale buty. Pieknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja. Uwielbiam nosić długie sukienki a jesienią również się świetnie sprawdzają. :) Marcin

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie to wszystko razem zestawiłaś :) Przekonuje się do brązów coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie i stylowo. Lubię takie styl. Kocham sukienki bo dodają dużo uroku i dziewczęcości.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta sukienka jest cudowna! Uwielbiam tę długość. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.