719. SŁONECZNY ŻÓŁTY

W ten długi weekend słoneczko nieźle nas przypiekło, co? Postanowiłam nieco wpisać się w klimat, który panuje na zewnątrz i wybrałam żółty kolor, w odcieniu iście słonecznym. Sukienka to zakup za 25 złotych, jest przewiewna, lekka, chociaż wiadomo, nie jest to najwyższa jakość. Ale na lato jak znalazł! Najważniejszą rolę ogrywają tu jednak dodatki! Spójrzcie na mój nowy kapelusz. Z pewnością wiecie, że jestem wielbicielką tego nakrycia głowy! Nawet nie macie pojęcia jak ucieszyło mnie to, że w Szaleo znajdę nowy, piękny kapelusz z żółtą wstążką, który będzie pasował na moją głowę! Od razu skusiłam się też na letnią torebkę. Niech was nie zwiedzie to, że jest taka zgrabna - pomieści wszystko czego potrzebujecie, łącznie z aparatem! No i sandałki - pierwsze, które naprawdę oczarowały mnie w tym roku. Mięciutkie na zewnątrz, wygodne, na niskim obcasie - nie znajdziecie nic lepszego!
A zdjęcia... jeśli zauważycie dziwne białe kropki na zdjęciach to DESZCZ! Wyobraźcie sobie, że zdjęcia te powstawały w 33 stopniach, w burzy i w początku ulewy!










buty - Deichmann
sukienka - nn
torebka -  szaleo
kapelusz - szaleo
pasek - lokalny butik

Komentarze

  1. Wyglądasz uroczo w tej sukience w kropeczki. <3 Kapelusz świetnie tu pasuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne kolory! Sukienka wspaniała i naprawdę super cena ;) Jak na sesję w deszczu to naprawdę wyszło rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam żółty, sukienka wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja i bardzo mi się podoba torebka! :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna sukienka, świetnie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze super wygladasz kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, ależ Ci pięknie w żółtym😍 jestem zachwycona 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko jakie piękne połączenie kolorów! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna jest ta sukienka! Strasznie mi się podobają takie letnie sukienki z groszkowym wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  10. No weekend był ładny. Jak nie lubię żółtego tak na Tobie wygląda bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka śliczna sukienka :) żółty to idealny kolor na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie Ci w żółtym kolorze :) Ja ostatnio przymierzałam to nie pasowało mi niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze trafiona stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna ta sukieneczka, ja jestem wielką fanką grochów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękna stylizacja! Zdecydowanie wygrywa tutaj kapelusz - ma prześliczną tę kokardkę ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealna stylizacje na lato mega mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kiedyś bardzo nie lubiłam żółtego a od jakiegoś roku wprost uwielbiam i bardzo dobrze się w nim czuję :). Świetna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka jest ładna i ten kapelusz jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się w tym kolorze zupełnie nie czuję a Tobie w nim pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  20. stworzyłaś piękny letni look, absolutnie wszystko mi się podoba, a do żółtego koloru ostatnio coraz bardziej się przkeonuję

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ta sukienka, choć sama nie założyłabym żółtego. Wolę czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zestaw! Niesamowicie letni i pozytywny :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. wygląda super :)) taki kolor rzucający się w oczy ale bardzo pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aaa ta sukienka skradła moje serce! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniale stworzyłaś ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana wyglądasz wprost obłędnie w tej sukience, ona niesamowicie podkreśla Twoją śliczną figurę <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.