683. #COUNTRYGIRL

Nie wiem dlaczego, ale w ostatnim czasie beże i brązy towarzyszą mi praktycznie bez przerwy! Myślę, że to jesień robi swoje. Kocham taką ciepłą kolorystykę i moje nowe dodatki! Zakochałam się w kowbojkach z dzisiejszych zdjęć. Gdy tylko zobaczyłam je w sklepie wiedziałam, że muszą być moje! To samo było z kapeluszem od cudownej Kasi z ekipy HatHat! Ale...
Dzisiaj głównym bohaterem są zdjęcia. Pierwszy raz w życiu użyłam profesjonalnych filtrów do ich obróbki. I od razu totalnie się zakochałam! Spójrzcie jakie dzisiejsze zdjęcia są ciepłe i aż cieszą oko. Delikatne, stonowane kolory to zasługa ekipy Filtrydozdjec.pl. Z pomocą tych fantastycznych ludzi stworzyłam klimat #country i to w prawdziwym wydaniu. Do obróki zdjęć został wykorzystany filtr Pumpkin z pakietu Autumn. Już niedługo będą one dostępne do kupienia na stronie, którą podlinkowałam Wam powyżej. Ja nie mogę oderwać wzroku i już planuję kolejne sesje, które będą pasowały klimatem do tych filtrów. Zresztą co ja Wam będę tyle opowiadać - wskoczcie na stronę www i sami się przekonajcie jakie tam można znaleźć cuda! Teraz każde zdjęcie zyska wyjątkowego charakteru i z łatwością oddamy klimat! Filtrydozdjec.pl - przybijam Wam piątkę, dobra robota!










buty - CCC
spódnica - Szachownica
golfik - Szachownica
kurtka - Szachownica
kapelusz - HatHat

Na zdjęciach wykorzystano:
filtr - Pumpkin
pakiet - Autumn
dostępne na www.filtrydozdjec.pl



Komentarze

  1. Prawie jakbym widziała dziewczyny w australijskich ourback'owych miasteczkach ;D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Awesome! Its really amazing piece of writing, I have got much clear idea regarding from this paragraph.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moją uwagę od razu przyciągnęły buty- BOSKIE! Bardzo fajna sesja zdjęciowa!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz na tych zdjęciach - jak taka amerykańska dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh I love it the outfiot
    Cute jacket
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię kolory w tym klimacie jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest to kompletnie mój styl, ale Tobie w nim niezwykle uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look i naprawdę piękny filtr do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne jesienne kolory, zwłaszcza botki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle piękne zdjęcia, uwielbiam ich klimat ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, zawsze jesteś taka uśmiechnięta na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę mieć tę kurtkę! jutro lecę na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejuś jak ja uwielbiam Twoje stylówki ♥ Zachwycają ♥
    xoxo,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Całość ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też polu ukan się z bezami. Twoja sponidczka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna jesienna stylizacja szczególnie spodobała mi się spódnica .

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna jest ta stylizacja :) Bardzo podobają mi się jej ciepłe, jesienne barwy. Filtry do zdjęć też zapewne robią tu robotę :D Nadały Twoim zdjęciom charakteru. Delikatnego, ciepłego i nieprzesadzonego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam stylizacje w tym stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. U Ciebie brązy a u mnie szał na zieleń :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna ta stylizacja. Spódnica jest ekstra. Kilka lat temu miałam szał na buty kowbojki

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie wyglądasz <3
    extra stylizacja!
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. witam,

    Myślę, że twój blog jest świetny. Mam tylko jedną notatkę. Czy możesz również zdeponować zdjęcia w większym rozmiarze? Od czasu do czasu lubię patrzeć na szczegóły. Ale w rozmiarze nie jest to niestety możliwe :(.

    powitanie
    z Austrii

    Lena

    OdpowiedzUsuń
  24. Aleksandra ze StyleVibes.pl8 października 2019 12:31

    Cudna jest ta styloweczka, wygladasz wprost oblednie <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Super look prawie jak teksańska dziewczyna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.