669. #NAIASTYLE

Lato kojarzy mi się przede wszystkim z sukienkami. Są przewiewne, nie trzeba kombinować, by dobrać do nich bluzkę, wystarczy jedynie mały dodatek, buty i jesteśmy gotowe. Tym razem postawiłam na sukienkę ze sklepu Naia. W pierwszej chwili chciałam wybrać model o długości maxi, ponieważ boho klimat totalnie mnie urzekł w ostatnim czasie. Sami rozumiecie - festiwalowe stylizacje cały czas są w cenie. Później chciałam coś wygodnego do pracy, więc padło na długość mini i... doskonale się z tym czuję.
Sukienka ma bardzo kolorowy, nieregularny print, co bardzo mnie cieszy. Zapytacie dlaczego? Ponieważ można do niej dobierać różnokolorowe dodatki. Tym razem postawiłam na neutralne beże, które idealnie pasują do drewnianych guzików. Jeszcze nigdy nie miałam sukienki z takiego materiału jak ta. Szperając w składzie dowiedziałam się, że 70% to wiskoza. Jest naprawdę przyjemna w dotyku, świetnie się układa i skóra w niej oddycha! Miłe zaskoczenie! Nie ma podszewki, więc jest idealna na lato, ale nie musicie się martwić, bo w ogóle nie prześwituje! 
Jako dodatki wybrałam pleciony koszyczek ze sklepu bonprix (swoją drogą bardzo pojemny!) oraz sandałki na niskim klocku marki Sergio Leone! We włosy wpięłam delikatne spineczki, a na rękę ubrałam zegarek w kolorze pudrowego różu!








buty - Sergio Leone
sukienka - NAIA
torebka - bonprix
spinki - TXM
zegarek - Geneva

Komentarze

  1. Ale ta sukienka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka zdecydowanie skradła moje serce! Wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie dla mnie wzór, choć krój mi się podoba, ale moja przyjaciółka byłaby nią zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór na tej sukience mnie wprost oczarował!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i super stylizacja! Sukienka fajnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Love so much your dresses. Amazing colors!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Jestem po prostu pod wrażeniem!
    Wszystko jest genialne!!

    fascyNATKA

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kolorowe sukienki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, latem tylko i wyłącznie sukienki:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny, dziewczęcy look! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też preferuję sukienki latem. Zresztą nie tylko latem. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny, optymistyczny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, nie znam tego sklepu, ale muszę przyznać, że sukienka piękna, ostatnimi czasy zresztą bardzo polubiłam wszystkie ciuchy z tymi ozdobnymi guzikami :)
    Sandałki również mega <3

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju ta sukienka jest boska! Wyglądasz kochana jak milion dolarów w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienki w lato to idealne rozwiązanie dla kobiet! :) Do tego te kolory to już naprawdę można poczuć smak lata. Twoja sukienka jest świetna na lato, wygodna i bardzo praktyczna. Można taką sukienkę nosić na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta sukienka ma genialny wzór. Idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka przepiękna! A ta torebka i buty świetnie się z nią zgrywają :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Bosko wyglądasz w tej sukience ♥
    Buziaki
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna sukienka! Teraz pełno wzorów w liście i neony, a ta jest taka inna. Ma w sobie to coś.

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz obłędnie w tej sukience <3
    wyglądasz w niej ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo spodobały mi się buty, musze poszukać czy sa w czarnej wersji ;)
    ps: piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka i torebka super:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ty zawsze tak ślicznie wyglądasz, a sukienka bardzo fajna. Pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny print sukienki <3 Zdecydowanie w lecie sukienki są moją ulubioną częścią garderoby. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.