662. ZIELONA HERBATA - AVA LABORATORIUM

Lubicie zieloną herbatę? Ja bardzo! A teraz nie dość, że chętnie ją piję, to jeszcze używam kosmetyki z jej ekstraktem. Ava Laboratorium stworzyło doskonałą linię kremów, które już od jakiegoś czasu mam okazję testować. Dziś przygotowałam dla Was krótką, acz dość szczegółową recenzję, w której dowiecie się o działaniu tych kosmetyków, a także o moich faworytach.





Krem z ekstraktem z zielonej herbaty
cera tłusta i mieszana
Pojemność: 50 ml
Cena: ok. 25 zł


Ostatnio kremy marki Ava doskonale nawilżyły moją twarz. Wróciła do stanu, w którym nie mam już suchych skórek i śmiało mogę nakładać makijaż. Niestety co jakiś czas pojawiają się na mojej twarzy czerwone plamki, dlatego potrzebuję czegoś, co szybko to załagodzi. Dodatkowo wiosną i latem moja twarz przetłuszcza się w strefie T, więc tym trudniej znaleźć mi odpowiednie kosmetyki. Aktywny krem, który jest sporządzony na bazie ekstraktu z zielonej herbaty stał się moim faworytem. Wpływa na naturalną regenerację skóry, łagodzi czerwone plamki, podrażnienia, doskonale nawilża, ale także świetnie matuje. Wydzielanie sebum w problematycznych okolicach jest znacznie mniejsze, a skóra się nie błyszczy. Generalnie czuć ukojenie, kiedy nałożymy ten krem po całym dniu z makijażem, wtedy gdy kładziemy się do łóżka. Naprawdę rewelacyjna sprawa! Można go stosować również z samego rana, po przebudzeniu i oczyszczeniu skóry, ale jak dla mnie nocą skóra lepiej się regeneruje, a po takim odżywieniu wygląda świeżo i pięknie!

_______

Krem z ekstaktem z zielonej herbaty
24-godzinne nawilżenie
Pojemność: 50 ml 
Cena: ok 17 zł


Nie używam bazy pod makijaż, ale bardzo zależy mi, aby moja cera nie była przesuszona. Makijaż noszony przez wiele godzin w pracy może wysuszać (u mnie tak właśnie się dzieje) okolice ust, policzków i nosa. Właśnie dlatego tak ważne jest dla mnie nawilżenie. Krem ten przeznaczony jest dla każdego rodzaju cery. Wszystkie możemy się więc cieszyć wysokim poziomem nawilżenia do 24 godzin. Powiem Wam, że podkład świetnie się trzym na tym kremie! Dodatkowo jest on wzbogacony w koenzym Q10, posiadającym silne działanie antyoksydacyjne, dzięki czemu komórki są chronione przed działaniem wolnych rodników. Skóra jest miła w dotyku i gładka. Chętnie stosuję go również na szyję i dekolt każdego ranka! Niska cena to naprawdę ogromny atut tego kremu! Wypróbujcie, a same się przekonacie :)

______

Krem na powieki i pod oczy
Pojemność: 30 ml
Cena: ok. 16 zł


Wielokrotnie stosowałam krem pod oczy, ale nigdy nie zdarzyło mi się stosować go na powieki. Dlaczego? Ponieważ nie przyszło mi to do głowy. Kiedy zobaczyłam napis na opakowaniu to z ogromną przyjemnością wypróbowałam i naprawdę nie żałuję. Krem sprawia, że moje oczy i skóra wokół nich odpoczywa. Do tego ma działanie przeciwzmarszczkowe, dzięki pobudzaniu odnowy kolgenu. Dodatkowo ma działanie przeciwzapalne i opóźnia procesy starzenia skóry. Rano po świetnej imprezie nie musicie się martwić o to, że będziecie wyglądać jak zombie! Sprawdziłam na własnej skórze. Okolice oczu są świetnie nawilżone, promienne, bez oznak starzenia, bez kurzych łapek, za to zyskują zdrowy i młody wygląd. Produkt ten świetnie koi zmęczone powieki i raz-dwa widać jego działanie! Stosowany z dwoma poprzednimi kremami stanowi świetną kurację dla naszej cery!