663. NAJMODNIEJSZE BUTY SEZONU

Jeszcze niedawno nie byłam przekonana do butów z odkrytą piętą. Odkąd zobaczyłam najnowszy katalog marki Deichmann z różnymi modelami obuwia, po prostu się w nich zakochałam. Wyglądają bardzo elegancko, pasują do wielu stylizacji no i... musiały być moje! Wybrałam model na niskim obcasie, w pięknym, koralowym kolorze! Dziś przygotowałam outfit z sukienką, ale sprawdzą się również w połączeniu z jeansami - na przykład modelem mom jeans. Jestem ciekawa czy Was również porwał ten trend!









 buty - Deichmann
sukienka - Szachownica




Komentarze

  1. Śliczna sukienka, buty bardzo do niej pasują :) http://zanpale.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty sa i moim hitem, a ten kolor cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty wyglądają świetnie! Jednak ta sukienka robi wrażenie :) Jest śliczna 😊 Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. THIS IS A VERY PRETTY DRESS, I LIKE YOUR SHOES. A LOVELY LOOK
    https://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing dress and your pink shoes are stunning!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam od dłuższego czasu oko na ten typ obuwia,mam nadzieję że po Twoim poście się przekonam ☺
    Pięknie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie byłam przekonana kiedyś do takich butów, ale do nich można założyć cieliste cieniutkie rajstopy i też dobrze to wygląda.
    http://www.instagram.com/madameperfumella Zapraszam do siebie na konkurs perfumowy, do zdobycia unikatowy już zapach My Naked Truth.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka piękna! Buty jednak mnie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ! 😁 Pasują do tej stylizacji te buty, świetne są ☺️

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest bardzo ładna, świetnie wyglądasz w takiej stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Co tam buty...Patrzę na całość. A zdjęcia masz świetne. Widać, że jesteś bardzo pozytywną osobą. Uśmiechnięta, ładna....tu nawet fatalna stylizacja zda egzamin. A tak serio to kiecka i buty super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale te buty mają świetny kolor... Taki niespotykany ;) bardzo mi się podobaja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam takie buty i niestety nie mogę w nich chodzić bo mnie uwierają :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka bardzo mi się spodobała, a buty- boskie! Mam podobne w cielistym kolorze ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię taki fason butów, mam w szafie wiele par z odkrytą piętą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie mogłam się przekonac dopóki nie trafiłam na model, który mnie Zauroczyl. Te Twoje buty są cudowne i sama bym je nosiła :) p.s. Ty ko Hana ciągle piękniejess :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sukienka! Uwielbiam takie. Buty też świetne, ale ja rzadko chodzę na obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne buty i obcas idealny dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie gustuje w butach z odkrytą piętą :)

    Zapraszam do mnie, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  20. Zarówno buty jak i sukienka wyglądają wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale kochana <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Wymiękłam! Te buty są fantastyczne!
    Buty + sukienka - wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba ten motyw na sukience! A już hitem jest kolor butów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam kiedyś podobne buty i były mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo pasuje Ci ta stylizacja! Ja tylko czekam na ciepłe dni i wskakuje od razu w sukienki też :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Powiem Ci kochana, że ja oszalałam do reszty na ich punkcie, mam już płaskie z bonprix, a teraz poluję na jakieś na obcasie :)
    Twoje są genialne i piękny kolorek <3
    W ogóle fantastycznie cała wyglądasz :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  27. Zupełnie nie mam nosa do butów, a pora się za czymś rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja sama nie lubię takich butów, chociaż może się przekonam. W szachownicy kupuję tylko skarpetki, jakość pozostałych produktów jakoś mnie nie zachęca. Wyglądasz, jak zwykle, ślicznie:)

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana jak zawsze wyglądasz ślicznie! A buty prezentują się rewelacyjnie ;) Niedawno w mojej szafie też pojawił się model z odkrytą piętą ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Buciki piękne, idealne na wiosnę, z pewnością wygodne!
    Kocham twojego bloga, jest śliczny ;d

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolor koralowy- jak najbardziej na tak!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi też nie podobał się ten rodzaj butów nie wiem dlaczego , ale wydawał mi się taki babciny �� Ale od niedawna też je uwielbiam a ten kolor jest mega piękny

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak cudownie wyglądasz w tej stylizacji! I bardzo podoba mi się kolorystyka tych zdjęć! 😍

    OdpowiedzUsuń
  34. Buty zdecydowanie w moim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny model butów. Kolor też jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ekstra stylizacja ❤️ kolor butów mi się mega podoba 😻

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna sukienka i takie szpilki rzeczywiście ślicznie tu wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.