661. NEON

W tym sezonie królują NEONY! Nie do końca byłam przekonana do tego trendu, ale kiedy tylko założyłam tę bluzę to wiedziałam, że będę chciała więcej! :) Obecnie w mojej szafie jest coraz więcej ubrań w mocnych kolorach - pomarańczu, różu czy właśnie limonce! I powiem Wam, że dodają energii, kiedy tylko się je założy!
Bluza z dzisiejszych zdjęć została stworzona przez markę Bien. Ma luźny, oversizowy krój. Dodatkową ozdobą są przepiękne wstążki przekładane na bokach. Przyznam szczerze, że nie spodziewałam się tak dobrej jakości! Jeśli tylko będziecie miały okazję zamówić tę bluzę to z czystym sumieniem mogę ją Wam polecić!








bluza - BienFashion
spodnie - Szachownica
buty - Deichmann

Komentarze

  1. W neonach Ci do twarzy. Pięknie wyglądasz w tej bluzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne zdjęcia, jesteś na nich taka wesoła i od razu widać, że lubisz to co robisz :) Bluza jest prześliczna, sama bym ją z chęcią założyła :D
    Unpredictabble - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za neonami, ale wyjątkowo ten kolor mi się podoba. Do twarzy Ci w nim. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja, do twarzy ci w neonach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz w takim intensywnym kolorze. Ja chyba nie mam w sobie odwagi na takie barwy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem oczarowana! Ale ładnemu we wszystkim ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz <3
    ślicznie ci w neonach, też mi się podoba ten trend ale jeszcze nic nie mam w szafie neonowego;( muszę w końcu wybrać się, na zakupy ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega Ci do twarzy:) lubię mocne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudna stylizacja, nic tylko czerpać inspirację! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz w takich żarówkach :) Ja kiedyś też je nosiłam, teraz wolę ciszę kolorystyczną w stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten odcień akurat jest bardzo przyjemny! Choć ogólnie neony nie zachwycają mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie w tym wyglądasz, ja jednak chyba preferuję dokładniejsze kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz! ale ja stanowczo nie mam odwagi na neony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na stylizacje🐇🐣

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie śliczne zdjecia, rowniez kocham neonyy <3 zapraszam do siebie https://wiktoriazagorskablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. W tym neonie Ci do twarzy :) Ja sama pewnie wybrałabym coś w różu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak neony to hit 😻 a ten odcień pięknie podkreśla Twoją buźkę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nadal neony kocham ale... Na kimś. U siebie lubię je tylko w dodatkach!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojjj dodają energii i to ile :D
    piękny kolor, soczysty, wyraźne - z daleka rzuca się w oczy, ale o to właśnie chodzi, trzeba się wyróżniać, a nie wtapiać w szaro-bury tłum :)

    Kochana jak pięknie wyglądasz w takich naturalnie rozwianych włosach :) :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie za bardzo lubię neonowe kolory, jeżeli chodzi o ubrania, ale muszę przyznać, że Twoja stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznam, że bardzo ładnie Ci w takich jasnych kolorach <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się niestety w neonach kompletnie nie czuję... No, może taki blady intensywny róż co jedynie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja się cieszę, że znów wracają neony. Świetny casualowy zestaw

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten neon wygląda rewelacyjnie! Bardzo się cieszę,że ta moda wraca :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też dopóki nie kupiłam pierwszej neonowej rzeczy to nie lubiłam się z tym trendem, teraz uważam że to świetny sposób na podkreślenie opalenizny ♥
    Śliczna bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. W bluzie, a raczej w jej kolorze naprawdę dobrze wyglądasz :) Podoba mi się również klimat i kolorystyka zdjęć
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna jest ta bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekne włosy 🥰 i świetne zdjecia pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bluza jest świetna! Kolor idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem na tak . Też sceptycznie traktowałam neony , a one po prostu dodają energii i radości , co widać zresztą po Tobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna stylizacja i świetnie pasuje Ci ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam ten kolor! A ty w nim wyglądasz naprawdę pięknie :)
    Pozdrawiam!
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajna bluza, taka radosna i energetyzująca :) nie wiem czy do mnie by pasowała taka kolorystyka, ale Tobie w niej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bluza cudna :)
    http://naprawdenienazarty.pl/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bije od Ciebie mnóstwo pozytywnej energii! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Neonowe kolory będą teraz bardzo modne. A oversize nigdy z mody nie wychodzi ;) http://zanpale.blogspot.com/2019/05/chilling-coat.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.