585. ZAXY I PLISOWANA SPÓDNICA

Kiedyś nie lubiłam nosić balerinek. Buty te kojarzyły mi się przede wszystkim z tym, że obcierały moje stopy w każdym możliwym miejscu. Kiedy pierwszy raz założyłam na nogi Zaxy wiedziałam, że zostaną ze mną na dłużej! To już chyba moja szósta para tego typu butów i powiem Wam szczerze, że obecnie nie kupuję już żadnych innych balerinek. Są naprawdę wygodne, można je nosić na bosą stopę, nie obcierają, są mięciutkie i przede wszystkim pięknie pachną! Wiosną i latem nie będziecie mogły się z nimi rozstać - zapewniam Was! Do nich wybrałam plisowaną spódnicę w kolorze szarym, torebkę ze sklepu Fabiola, prosty t-shirt, kurtkę jeansową i czapkę z daszkiem! Jestem ciekawa, czy polubicie takie połączenie. Ja czułam się jak ryba w wodzie :)









buty - Zaxy
spódnica - House
t-shirt - House
katana - Lidl
czapka - Adidas via Zalando
torebka - Fabiola




Komentarze

  1. ŚLICZNE ZDJĘCIA! Stylizacja powala �� coś w moim stylu��
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie; http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/2018/04/to-nie-to-ze-z-wiekiem-stajemy-sie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o Zaxach, ale wyglądają ślicznie. A spódniczka idealna na nadchodzące upały zarówno na randkę jak i do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie wyglądasz w takim wydaniu 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te buciki :) cała stylizacja bardzo ładna, kolorystycznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw! U mnie niestety takie gumowe baleriny na upalne dni się nie sprawdzają, czuję się w nich jak w kaloszach... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie co prawda melissy (ale zaxy to przeciez ta sama firma) odparzyły tak, że wracałam do domu boso :( od tamtej pory nie mogę jakoś się przekonać, a moje leżą w szafie. Stylizacja całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Butki cudowne! <3 Bardzo kobiece, a do tego uniwersalne! Na pewno pasują zarówno do stylizacji nieco bardziej eleganckiej, jak i sportowej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądasz w całej tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie wyglądasz :) Jestem pod wrażeniem, że można tak wszystko pięknie skomponować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Very nice and cool outfit with super cute ballerinas!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/04/26/chantilly-day-3-paris/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz ślicznie! ♥️ Kocham kurteczki jeansowe! Do tego zestawu pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka rewelacja ! Uwielbiam ich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi też zawsze baleriny kojarzyły się z obdartymi stopami :/ Świetnie, że te butki Ci się sprawdziły :D
    Świetna stylizacja - widać, że mega wygodna
    btw. nie obserwowałam Cię, już to naprawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka jest wspaniala, cala stylizacja bardzo wpadla mi w oko <3

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz bardzo ładnie.Podoba mi się Twoja torebka i bluzka w paski. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygladasz obłędnie, bardzo podoba mi się Twoja propozycja na dziś.
    Całość prezentuje się rewelacyjnie.

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy look,świetne te balerinki i torebka.Pozdrawiam,a w wolnej chwili zapraszam do siebie..

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie wygląda ta błękitna spódnica z czapką bejsbolówką i z kurtką *___* Tak poza tym przypomina mi trochę fasonem taką - https://zoio.pl/odziez-damska/spodnice/spodnice-midi/dluga-plisowana-spodnica, ale widzę, że kupiłaś z sieciówki (swoją drogą byłam i u mnie tej spódnicy nie ma ;((()...A i w niebieskim Tobie do twarzy! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz pięknie ! Wszystko się ze sobą bardzo dobrze komponuje :) buty melissy również bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tej spódnicy! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia! Wyglądasz cudownie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ślicznie wyglądasz! Spódnica strasznie mi się podoba!

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna, delikatna stylizacja :) Jesteśmy pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie lubię Zaxów, nie są w moim stylu.
    Cała reszta stylizacji jest bardzo ładna, całkowicie w moim stylu,mogłabym się tak ubrać.
    Zdjęcia są bardzo ładne wykonane, a do tego piękna modelka na nich.
    Zapraszam także do mnie.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/04/you-have-one-life-not-nine_28.html

    OdpowiedzUsuń
  26. przeuroczo wyglądasz :) buciki są śliczne

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jej jaka piękna stylizacja! A buty naprawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz! Wszystkie elementy stylizacji naprawdę mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie też często baleriny obcierają, wiec chętnie wypróbuję kiedyś buty tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cały zestaw świetnie dobrany i jest ci w nim bardzo ładnie :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Spódnica jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. super zestaw, spódnica genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam Twoje stylizacje :) Bosko jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.