371. Boob Tube +

Chyba każda z nas lubi o siebie dbać. Dokładnie wybieramy wszystko czym traktujemy naszą skórę. Wszelkie balsamy, oliwki, płyny do kąpieli są ważnym elementem naszego codziennego rytuału. A co, jeśli w grę wchodzi nasz biust? Chcemy by był jędrny, a dekolt zadbany. Co zatem wybrać? Jak dbać o biust? Dziś opowiem Wam o kremie do pielęgnacji piersi Boob Tube + od Mio Skincare.




Przez ostatnie dwa miesiące testowałam krem na jędrne piersi i dekolt firmy Mio Skincare. Biorąc się do testów nie miałam pojęcia co to za firma, czym się zajmuje, ani jakie efekty mogę osiągnąć. Zaczęłam więc szperać w internecie i znalazłam wszystkie potrzebne informacje. Do Polski kosmetyki te trafiły dzięki firmie Plazanet, która jest wyłącznym dystrybutorem kosmetyków Mio Skincare. Na początku markę tę stworzyły cztery kobiety Sian, Tanya, Jill i Kathy. Produkowały naturalne kosmetyki dla kobiet w ciąży bądź młodych mam. Teraz oferta jest poszerzona o kosmetyki dla kobiet aktywnych. Oferta tych kosmetyków - chociaż niewielka - robi naprawdę dobre wrażenie!


Jednak samo dobre wrażenie to nie wszystko. Ważne jest to, co dobrego kosmetyki te mają do zaoferowania. Malutkie opakowanie (30ml), które moim zdaniem miało starczyć na niecały miesiąc okazało się głęboką, niekończącą się studnią. Po ponad dwóch miesiącach stosowania kremu mam jeszcze jedną trzecią opakowania. To naprawdę sporo! Po otwarciu przyszedł czas na zapach. Dość intensywny, powiedziałabym cytrusowy. Tak naprawdę pachnie przepięknie i bardzo lubię ten zapach.


A teraz kilka słów o działaniu. Krem miał rozjaśniać przebarwienia, ujędrniać piersi, wygładzać skórę na biuście i dekolcie, sprawiać, że moja skóra będzie delikatna i aksamitna. A co zrobił krem? Sprawił, że poczułam się lepiej! Zauważyłam, że skóra stała się naprawdę delikatniejsza, gładka i bardziej miękka. Na biuście zniknęły drobne przebarwienia, a ja z niecierpliwością czekam na lato, by móc założyć top w serek i śmigać z piękną i pełną blasku skórą.

Zawsze jest jakieś ale. Krem naprawdę jest dobrej jakości, świetnie się sprawdza, pachnie oszałamiająco i jest bardzo wydajny. Minusem dla niektórych z Was może być cena - 165 zł za 100ml. Mimo wszystko polecam Wam odłożenie sobie pieniążków i zakup kremu, abyście mogły poczuć się lepiej w swojej skórze. Naprawdę tego doświadczyłam szczerze polecam!

Zakupu można dokonać na MamaMio.