367. Cztery lata istnienia bloga

Siedzę i wspominam. Odkąd założyłam bloga spotkało mnie mnóstwo wspaniałych momentów! Poznaję mnóstwo wspaniałych ludzi, spełniam swoje marzenia i cały czas się rozwijam. Dokładnie 8 maja  założyłam bloga i dodałam pierwszy wpis. A potem potoczyło się samo. Dziękuję za wszystkie odwiedziny, każdy komentarz, polubienie i obserwację. Bez Was nie byłoby tego miejsca! Jestem Wam ogromnie wdzięczna!

Pierwsza stylizacja na blogu.Od tego wszystko się zaczęło i trwa do dziś!

Spotkania Lubuskich Blogerek są fantastyczne! Poznałam przemiłe dziewczyny i nauczyłam się organizacji tego typu imprez.Warto się pomęczyć, żeby osiągnąć dobry efekt!

  

Poznałam też gwiazdy, które mogę co wieczór oglądać w telewizji!


A wszystkie te momenty uwieczniłam na zdjęciach, które są teraz w albumie.


A Gabrysia zrobiła mi takie piękne zdjęcie kilka lat temu! Na śniegu leżałam prawie godzinę i nieźle się pochorowałam!


Bo zdjęcia na bloga robię i zimą i latem!


Wiosną i jesienią też coś kombinuję!


Głowę zakrywam i nogi pokazuję. Tak wygląda moja praca tutaj!

A w wolnym czasie w mediach występuję! Tak bardzo się cieszę, że udało mi się trafić do Bravo Girl, Dziewczyny, na różne portale internetowe, a ostatnio do programu Shopping Queen! Blog dał mi dużo radości i pozytywnych wrażeń. Cieszę się, że nadal mogę robić to co lubię, bo w końcu to wszystko ma sens!