285. Moje must have

Dawno nie dodawałam takiego wpisu, a ostatnio nazbierało się kilka rzeczy, które bardzo chciałabym mieć w swojej szafie. Mam nadzieję, że chociaż część z nich pojawi się u mnie już niedługo! Zapraszam Was zatem do oglądania ubrań i dodatków! Pod zdjęciami podałam również adresy sklepów internetowych, gdzie można zakupić te cuda!

Przepiękna spódniczka z eko skóry. W mojej szafie jest bardzo mało czerwonych rzeczy, więc taka perełka na pewno by mi się przydała. Poza tym mam słabość do rozkloszowanych spódniczek!



 VUBU
Biała sukienka z cudownym, granatowym nadrukiem i  delikatnymi tłoczeniami. Byłaby wspaniała na większe wyjścia! Pasowałaby również na codzienne wyjścia - wtedy dobrałabym do niej granatowe, płaskie sandały! Poza tym biel idealnie pasuje na lato, więc dlaczego miałabym nie zaszaleć? 

 NAIA
Żakiet we wspaniałym, pastelowym kolorze. W dodatku nie jest klasyczny - brakuje mu kołnierzyka oraz zapięcia. Myślę, że zdecydowałabym się na niego i nosiła do jeansów z dziurami i białej koszulki!
Tą górę od kostiumu znalazłam kilka dni temu. Cały czas myślę czy się zdecydować na taką górę - piękny wzór, dość zabudowana, do tego zakładana jak top - bez żadnych wiązań i zapięć, które przypadkowo mogą się rozwiązać!

Pozostając jeszcze chwilkę w temacie kwiatów taka kurteczka to jedno z moich marzeń. Idealna na chłodniejsze, letnie wieczory. Dodatkowo ma delikatne kolory, więc będzie pasować do różnych stylizacji! No i ten wspaniały, kwiatowy wzór!

Takiej kopertówki, albo małej torebeczki poszukuję od dawna. Połączenie czerni i bieli, coś eleganckiego i pasującego do szpilek i sukienek. Model bardzo mi się podoba!

Czarne sandałki z zabudowaną piętą podobają mi się już od zeszłego roku. Wtedy miałam też piękne, czarne na grubym słupku, ale teraz szukam czegoś delikatniejszego. Ten model idealne wygląda i naprawdę chcę je mieć! Chyba nic nie stoi na przeszkodzie - jak sądzicie? :)


I ostatnią rzeczą z mojej listy must have są te okulary. Ostatnio zakochałam się w takich różowych szkiełkach! Chyba chciałabym widzieć świat przez różowe okulary!