279. Kolorowy komin

Ostatnio załatwiam dość dużo spraw. Krążę między biblioteką, kserem, uczelnią, a domem. Pogoda jest tak piękna, a doba niestety za krótka. Na szczęście w weekend mam chwilę czasu, żeby odpocząć i nadrobić wszystkie zaległości. Zaczęłam od zdjęć na blog, następnie odpisałam na wszystkie zaległe maile, byłam też na spacerze, a teraz relaksuję się przy kawie. Was zostawiam z moją kolejną stylizacją. Czułam się w niej niezwykle swobodnie. Wspaniały krój tuniki, który nie odsłania za wiele to strzał w 10! Do tego naprawdę wygodne botki z zamkiem, w pięknym kolorze i ogromna torba, w której zmieściłam wszystkie książki, kosmetyczkę, zeszyty i jeszcze kilka dodatkowych rzeczy. Wszystko to możecie podziwiać poniżej ;)









buty - StylowaPara / tutaj
spodnie - nn
bluzka - allegro
komin - avon
zegarek - tutaj
torebka - eyula / tutaj
okulary - GiantVintage

Komentarze

  1. Buty świetne, doskonale się sprawdzą pomimo ciepłej pogody, bo jeszcze aż takiego lata nie ma. Zdecydowanie czerń Ci służy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torba ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja,ale najbardziej urzekła mnie ogromna torba,można w niej dużo wszystkiego zmieścić,i nawet tego nie widać,bo sama w sobie jest duża:)
    Butki też bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tuniki ;) świetna torebka ;) też lubię takie większych formatów do których można wszystko pomieścić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alicja Szpunar-Chyćko:) Piękna stylizacja - świetna tunika, eleganckie botki i MEGA WSPANIAŁA TOREBKA !/dlatego zwracam uwagę na torebki , ponieważ to jest moje marzenie - "natrafić na fajną i elegancką - w moim stylu torebkę/ :))).

    OdpowiedzUsuń
  6. O widze lepsze miejsce na zdjecia. Gdzie to?

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie wygladasz, prosty i ciekawy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie luźne tuniczki są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny codzienny zestaw, podoba mi się torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestes urocza :)
    swietna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wygladasz. Ostatnio ogladalam ten zegarek, juz chcialam go kupowac :))

    Pozdrawiam cieplutko!
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka jest cudowna, wyglądasz rewelacyjnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny minimalizm, lubię takie zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestaw, prosty, niezobowiązujący. A takie mega torby sama lubię nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie idealny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny zestaw cudownie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  19. super zestaw lubie taka prostote a wzorzysty komin jeszcze to podkresla <3

    OdpowiedzUsuń
  20. jak Ci się cudownie włoski układają! Butó zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ten rodzaj butów :) Po trampkach chodzę w takich sztybletach na okrągło :)) a torebka bajka! ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny komin, jestem zaskoczona, że z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. tunika faktycznie rewelacyjna ! zresztą na taki zabiegany dzień cały set Mega - fajny i wygodny !

    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super połączenie! Świetne buty

    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  25. klasycznie, nic dodać nic ująć ;) torebka pierwszej klasy

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale masz fajny zegarek! :) Idealne połączenie na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  27. Napisałam do Ciebie maila odnośnie tych butów. Fajne są!

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz na 17 góra 18 lat! :) piękna!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.