10 maja 2013

180. Kobieco i wygodnie!

Kobiecy i wygodny zestaw czyli połączenie jeansów ze szpilkami i kopertówką. Co powiecie na ten zestaw? Dla mnie był niezwykle wygodny i z przyjemnością założę go jeszcze kiedyś. Tunikę również można połączyć z dżinsami - pasuje do wielu zestawień, jest wygodna i wykonana z przyjemnego materiału. Klasyczna bransoletka będzie pasowała do większości stylizacji - dla mnie jest jedną z moich ulubionych.








buty - shoelook
spodnie - nn
tunika - metka
kopertówka - H&M
bransoletka - yamira

Fot. Sylwia Łysoń


Jeśli chcecie wygrać taką bransoletkę jak mam na zdjęciu, albo cudowne kolczyki czy naszyjnik zapraszam tutaj:
Pamiętajcie, żeby wygrać trzeba grać!

41 komentarzy:

  1. tunika taka raczej zwykła i codziennka. mnie zauroczyła kopertówka i buty!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie takiej tuniki poszukiwałam. Coś wygodnego, ale żeby była dłuższa i miała okrągłe wykończenie. Zaraz idę zobaczyć na allegro jakie ma wymiary.
    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądasz ;) Świetne spodnie i szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  4. od pasa w dół wygląda cudownie, góra już nie w moim stylu, więc nie będę oceniać. Buty genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja cce te spodnie! Mamooo! :D Ślicznie :3 http://dziennikniezrozumianej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szpilki sprawiają, że jest elegancko, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta tunika : )
    Myślałaś może nad zmianą fryzury? : )

    OdpowiedzUsuń
  8. ile Ci zajęło wyhodowanie takich długich włosów ? *.*
    poza tym, lepiej pilnuj tych szpilek, bo planuję się zakraść w nocy i Ci je podebrać ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie są cudowne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. spodnie są mega śliczne, od dawna na takie 'poluję' ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Szpilki świetne, a ta tunika pasuje chyba do każdej garderoby. Robisz postępy, oby tak dalej. No i ładny nagłówek, te zdjęcia są magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwykło tak, nieciekawie. Normalnie.
    Nudno, chłodno, zwyczajnie.
    Żadna z Ciebie wielka blogerka, no wybacz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z Ciebie chyba też nikt wielki, skoro masz czas wchodzić na blogi zwykłych dziewczyn i je komentować, no wybacz ;)

      Usuń
    2. Napisałam że ta stylizacja szału nie robi. :)
      Jest zwykła, nie twierdze że zła.

      Usuń
  13. Super stylizacja. Pięknie dobrałaś kolor kopertówki przez to stylizacja jest ciekawsza. Fajniutkie szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. trochę gryzą mnie te spodnie, spróbowałbym czegoś bardziej naturalnego. ale pracuj dalej;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejny dowód na to, że można wyglądać modnie i cieszyć się wygodą ! Przepiękną masz kopertówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę nowy nagłówek ^^ Ładny...:))

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładna ta tuniczka, a właściwie ładnie się układa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodnie i tunika świetna. Fajnie, że pokazujesz, że można się ubrac normalnie i ładnie wyglądac. Duzo blogerek wymyśla jakieś stroje, w których normalnie nigdzie by się nie pokazało. Swietnie!Pomyśl tez nad czymś sportowym, wiesz kucyk, adidasy.

    OdpowiedzUsuń
  19. great look! bag and shoes are adorable!

    OdpowiedzUsuń
  20. kochana te buty zmieniły wszystko - spodenki piękne koszulka oryginalna ale buty buty to jest coś co dodało pazura - mega uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  21. ja szukam jakiś ladnych szpilek, tzn butów na obcasie czarnych pełnych. jak masz jakąś fajna stronę podeślij mi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale masz ładną torebkę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna kobieta w pięknych włosach!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku jaki śliczny nagłówek!! Wiem trochę mnie u Ciebie nie było...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku jaki śliczny nagłówek!! Wiem trochę mnie u Ciebie nie było...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna kopertówka i świetne szpilki. :)

    OdpowiedzUsuń