811. Volcano - wiosenna kolekcja 2023

 Markę Volcano poznałam już kilka lat temu. Wiem też, że wiele osób, które odwiedzają mojego bloga chętnie sięga po ich odzież. Myślę, że jakość, dokładne wykonanie, ale też ciekawe wzory i modele zachęcają wiele osób, by znaleźć w ich ofercie coś dla siebie. Na stronie marki znajdziecie świetne ubrania dla całej rodziny! Dla mnie, zarówno damska jak i męska kolekcja na wiosnę/lato 2023, jest powiewem świeżości. Nie pozostanę gołosłowna i pokażę Wam co wybrałam dla siebie.

Spodnie z poszerzoną nogawką to dla mnie najlepszy model całej kolekcji! Wyglądają obłędnie, pięknie wyrównują proporcje i pasują do wielu sylwetek. Koszula ma świetny print, można ją założyć i do eleganckiej stylizacji i do tej bardziej "na luzie". Swoją stylizację uzupełniłam płaszczykiem z zeszłorocznej kolekcji (swoją drogą w tym roku znajdziecie podobny płaszczyk) i dodatkami w klimacie country - kowbojkami oraz kapeluszem.







buty - Neścior
spodnie - Volcano (prezent od Fotomoda)
pasek - Pinko
koszula - Volcano
kapelusz - H&M
kurtka - Volcano