778. PŁASZCZ W KRATĘ - MUST HAVE OD BONPRIX

 Jesienią i zimą okrycia wierzchnie są dla mnie ogromnie ważne. Jestem zmarzluchem, więc uwielbiam, kiedy kurtka czy płaszcz są ciepłe i wykonane z przyjemnego materiału. I chociaż zazwyczaj ubieram się na cebulkę, a z domu nie wychodzę bez podkoszulki, to jednak gdyby nie cieplutkie i ładne przyodzienie to wolałabym zostać pod kocykiem!

Złapałam piękną pogodę, więc postanowiłam przygotować nową stylizację. Wszystko przez nowy, czerwony płaszcz w kratę, który znalazłam w bonprix. Uwielbiam ubrania w kratę, mam ich całkiem sporo, ale ten płaszcz jest wisienką na torcie i prawdziwym must have na jesień. Zazwyczaj nie wybieram czerwieni, ale pomyślałam, że to będzie idealny odcień na tę porę roku. Na głowie beret, na nogach ciężkie buty, a w ręce cudowna Amelia, czyli zestaw, który lubię, a noszenie go to dla mnie sama przyjemność. 




buty - Deichmann
spódniczka - Szachownica
płaszcz - bonprix
torebka - Fabiola
beret - szaleo



Komentarze