769. BIAŁA BLUZKA Z AŻUROWYM MOTYWEM

 Letnie kolekcje opanowały białe bluzki o różnych krojach, ale z jednym motywem przewodnim. Drobne dziurki, ażurowe wzory to coś, czego na półkach sklepowych możemy znaleźć najwięcej. Przepadłam totalnie, a trend ten wpisuje się w moje oczekiwania względem uzupełnienia garderoby. Mam więc to co chciałam - bluzeczkę idealną i do jeansów i do spódniczki. Myślę, że będzie stanowiła świetną bazę, tak jak na dzisiejszych zdjęciach. 

Bluzkę oraz spodnie możecie znaleźć w najnowszej kolekcji Szachownicy. To właśnie tam znajdziecie sporo ubrań z mojej szafy. Lubię ten sklep. Uważam, że ma na tyle bogaty asortyment, że każda z nas znajdzie tam coś ciekawego dla siebie. Praktycznie codziennie dostaję na instagramie wiadomości: "nie miałam pojęcia, że w Szachownicy są takie super rzeczy" i to jeszcze w bardzo rozsądnych cenach. Jako dopełnienie  stylizacji wybrałam czółenka bez pięty na niskim słupku oraz torebkę, którą pewnie widzieliście u mnie tysiąc razy. Mam więc dwa wnioski - przywiązuję się do torebek. To na pewno. Ale drugi - ważniejszy, że skoro miałam ją założoną tyle razy to znaczy, że jest świetnej jakości i trzyma się bez zastrzeżeń!











buty - Deichmann
spodnie - Szachownica
bluzka - Szachownica
torebka - Deichmann


Komentarze