740. SUKIENKA MARIE ZELIE

Zakochałam się! Kiedy pierwszy raz zobaczyłam sukienkę Colette Orbea #khaki na żywo po prostu oniemiałam. Marie Zelie ma w swojej ofercie takie cuda, że z pewnością nie przejdziecie obok nich obojętnie! Gdyby ktoś kiedyś powiedział mi, że zakocham się w sukience z wzorem zwierzaków to z pewnością bym nie uwierzyła. Dziś stwierdzam, że nie mam w szafie piękniejszej kreacji.

Moja Colette wykonana jest w 100% z bawełny, która pochodzi ze zrównoważonych źródeł. I wygląda jakby była stworzona specjalnie dla mnie! Kiedy wrzuciłam zdjęcie na instagram wszyscy pytali skąd jest to cudo. Więc od początku polecam Marie Zelie, ponieważ to marka, która stawia na wartości i lokalną produkcję. 









sukienka - Marie Zelie
buty - Deichmann
sweter - Szachownica

Komentarze

  1. Rzeczywiście sukienka przepiękna. :) Uwielbiam takie wzory i długość jak dla mnie idealna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny wzór na sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm... bardzo podoba mi się ta sukienka :) Sama nie zwróciłabym na nią uwagi na nią w sklepie, ale przekonałaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kobiecy krój, ale wzór jak dla mnie zdecydowanie za odważny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka, wszystko pasuje tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka przepiękna! Świetnie wystylizowana! Botki ze skarpetkami - genialne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.