737. JESIEŃ Z #BONPRIX

 Dziś zobaczycie tutaj mnóstwo zdjęć, bo nie umiałam wybrać tylko małej garstki. Tak pozytywnie wspominam dzień, kiedy robiliśmy te zdjęcia. Pogoda była fantastyczna, a park dosłownie ociekał kolorami! Jesień kocham właśnie za barwy - brązy, beże, bordo, pomarańcze. Dzięki nim świat wydaje się taki ciepły, szczęśliwy i przytulny. 

Dziś pozowoliłam sobie na prostą stylizację właśnie na spacer po parku. Karmelowy płaszcz znalazłam na Bonprix. Większość moich okryć wierzchnich pochodzi właśnie z tego sklepu. Dobra jakość i fajne wykonanie. Podoba mi się to, że płaszcz oprócz wiązanego paska posiada także zapięcia, które sąnaprawdę przydatne w chłodniejsze dni! Dodatkowo cudowny sweterek właśnie w jesiennych kolorach. Tę perełkę również znalazłam w sklepie Bonprix! Od razu wiedziałam, że będzie mój! 

Nowością są także wygodne botki na grubym, niskim słupku. Okazuje się, że są niesamowici wygodne i warto w nie zainwestować. Mają krój kowbojek, a ich niewysoki obcas sprawia, że można spacerować w nich godzinami! Jestem zachwycona tymi cudeńkami i będą mi towarzyszyć pewnie aż do zimy! Można je znaleźć w CzasNaButy

Myślę, że wystarczy gadania na dzisiaj! Zapraszam Was do komentowania tej stylizacji, bo każda Wasza wskazówka jest dla mnie niezwykle cenna!














buty - CzasNaButy
spodnie - nn
sweter - bonprix
płaszcz - bonprix
torebka - Fabiola
kapelusz -hathat

Komentarze

  1. Wygodne buty to podstawa:-))
    Wyglądasz cudownie- klimat jest wspaniały, trochę kojarzy mi się ze stylem vintage. Torebka skradla moje serducho:) Pozdrawiam

    zapraszam również do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja i super zdjęcia :D Podoba mi się ten sweter :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten płaszczyk jest fantastyczny! Sama chętnie bym się na niego skusiła. Ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne odcienie na jesien. Pieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko mi się podoba razem i z osobna. Uwielbiam bonprix

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje fotki nawet jesienią są takie radosne👌🏼 Wieki tam nie zamawiałam, więc muszę popatrzeć😄

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna jest ta stylizacja ❤️ Moje kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. W płaszczu jestem po prostu na maksa zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tak samo kocham jesień ❤ Cudowna stylizacja a w płaszczu jestem zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. PIęknie wyglądasz :) marzyłby mi się taki płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje kolory. Piękna stylizacja w jesiennym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie stylizacje z kapeluszem 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna jesienna stylizacja, uwielbiam takie klimatyczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwintesencja jesieni! Super kolory, KTÓRE Ci bardzo pasują :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.