735. JESIENNE KOLORY

 Nie zawsze lubię wskakiwać w sukienki. Niekoniecznie sprawia mi przyjemność chodzenie w szpilkach 7 dni w tygodniu. Czasami, jak każda kobieta, potrzebuję wygody i stylizacji, w której po prostu mogę śmigać po mieście, pójść do pracy, zrobić zakupy i przy okazji odwiedzić rodzinkę. Coś uniwersalnego, a jednocześnie idealnego na jesienne dni. Tym razem postawiłam na beże i brązy w połączeniu z nieśmiertelnym jeansem! 

Karmelowe odcienie lubię jesienią najbardziej. Kojarzą mi się z kolorowymi liśćmi, rozrzuconymi po parkach. Dobra, tak na serio kojarzą mi się z cukierkami - krówkami, które mogłabym zjadać cały czas! Po prostu lubię taką kolorystykę. Jestem ciekawa, czy i ta stylizacja skradnie Wasze serducha :) 











buty - Deichmann
spodnie - Szachownica 
sweter - bonprix
kurtka - nn
czapka - szaleo
plecak - Deichmann

Komentarze

  1. U mnie podstawą są wygodne ubrania, zwłaszcza w chłodniejszych miesiącach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest dokładnie taki odcień brązu, jakiego szukam :) a ciągle trafiam na takie blade... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba cała stylizacja :) marzę o takim plecaku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jesienna stylizacja, wszystko idealnie do siebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja ❤️ Wszystko w moim guście i te kolory 😍 Ja ostatnio z kolei wybieram dresy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. W każdej stylizacji wyglądasz super, ale jednak sukienki to sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudoena masz tą kurtkę!!! A takie kolorki uwielbiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Taak, ta stylizacja jest cudowna;) Na jesień/ zime takie outfity są najlepsze. Elegancko, a przy tym wygodnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka, buty, plecak - no wszystko mega w moim stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki brąz bardzo lubię i staram się wplatać w swoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, uwielbiam ubrania i dodatki w kolorze karmelu! sama mam buciki, płaszcz i torebkę w takich odcieniach ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.