734. SWETER Z MOTYWEM PANTERKI

 Zastanawiam się, czy jeszcze ktoś z Was lubi zwierzęce motywy na ubraniach? Powiem Wam, że odkąd znów wróciły do łask to staram się trochę przemycać ich w moich propozycjach. Tym razem postawiłam na śmietankowy swetr z szerokim pasem w panterkę. Idealnie wpisuje się w jesienne klimaty. Jest ciepły i mięciutki! Znajdziecie go w sklepie ElisaBest_shop na insagramie bądź facebooku.

Być może ktoś znajdzie tam dla siebie jakąś perełkę, a z kodem PTYSIABLOG otrzymacie darmową wysyłkę. Zdradzę Wam, że z wczorajszej dostawy kupiłam tam także szary sweter i mam nadzieję, że będzie miał tak świetną jakość, jak ten ze zdjęcia.

Pozostałe elementy stylizacji to rówież nowości, których jeszcze tutaj nie publikowałam. Torebka i buty to najnowsza kolekcja Graceland dostępna w salonach Deichmann oraz online. Właśnie z tej jesienno zimowej kolekcji wybrałam kilka absolutnych perełek, więc śledźcie mojego instagrama - to tam zobaczycie je jako pierwsi! Spodnie natomiast to lokalny butik, ale od razu wpadły mi w oko. Myślę, że to przez dżety. Nie wiem dlaczego, ale ostatnio lubię mocne zdobienia!









spodnie - nn
sweter - ElisaBest
torebka - Deichmann
kapelusz - hathat

Komentarze

  1. Świetne połączenie panterki :) Taką stylizacje to ja lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bosko! Piękny sweter, chociaż ja nie mam odwagi na takie motywy niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem wielka fanką printow zwierzęcych. A sweter bym przygarnęła 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię takie motywy! Ostatnio miałam faze na te wężowe wzory i chętnie kupiłabym sobie coś takiego. A czy panterka dla mnie? Hmm.. why not? ;)
    Pozdrawiam!


    Zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. motywów panterki nie lubię ale w tym swetrze jest tak ciekawie użyty że bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Motyw panterki bardzo lubię , więc sweterek bardzo mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  7. Panterka znów wraca do łask :) Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny sweterek! Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny sweter ❤️ W sam raz na jesienne dni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Panterka to zdecydowanie mój ulubiony motyw jeśli chodzi o wzory na ciuchach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Translator to prawdziwy strzał w dziesiątkę

    OdpowiedzUsuń
  12. Slownik mi zmienil :D TEN SWETER to prawdziwy strzal w dziesiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam, że panterka to totalnie nie mój klimat. Ale u Ciebie ładnie wygląda taka wstawka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się taki delikatny zwierzęcy akcent :) ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja lubię Twoje zdjęcia i stylizacje! Uwielbiam też sweterki. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna bluza. Niby zwykła, a jednak dodaje pazura stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  17. W zestawieniu z kapeluszem prezentuje się naprawdę fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Średnio przemawia do mnie zwierzęcy print, ale ten sweter na prawdę mi się podoba :) :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.