574. Seria Cameleo do włosów

Są takie kosmetyki, do których lubię wracać. Zazwyczaj są to te, które dobrze zadziałały i widać było po nich znaczną poprawę cery, ciała czy włosów. Prawie trzy lata temu pisałam o linii kosmetyków do włosów Cameleo marki Delia. Dziś wracam do nich z ogromnym sentymentem. Niedawno otrzymałam przepiękną paczkę, której zawartość chciałabym Wam dziś zaprezentować. Od razu zaznaczam - używam tych kosmetyków dość często, ponieważ jako jedne z nielicznych potrafią ujarzmić moje puszące się włosy. Jesteście gotowi na szybką i zwięzłą recenzję? Zatem zapraszam!



Keratynowy szampon bez soli
No tak, moje włosy w ostatnim czasie potrzebowały odrobiny pielęgnacji i ujarzmienia. Były szorstkie, bez połysku, czyli dokładnie takie, jakich nie lubię. Pewnie to zasługa częstego używania prostownicy. Szampon dobrze się pieni, bardzo fajnie myje skórę głowy, dzięki niemu włosy są dokładnie oczyszczone. Zapewnia odpowiednią pielęgnację, a dodatkowo nie zawiera soli, parabenów i sztucznych barwników. Niejedna z Was pokocha ten kosmetyk od pierwszego użycia. Co jeszcze mi się w nim podoba? Buteleczka z pompką, dzięki której odmierzenie odpowiedniej ilości produktu staje się naprawdę łatwe. Pięknie pachnie nawet wtedy, gdy włosy już wyschną! Jest bardzo wydajny, dlatego warto w niego zainwestować.
Cena: 14.50
Pojemność: 250 ml 

Keratynowa odżywka bez soli
Szampon stosowany z odżywką zawsze daje lepsze efekty. Oczywiście kiedyś w ogóle mnie to nie interesowało, ale dziś nieco inaczej patrzę na pielęgnację włosów. Odżywka ta wzmacnia włosy i nadaje im blasku. Dzięki niej widać, że są bardziej sprężyste i łatwiej się układają. Po umyciu i nałożeniu odżywki włosy są wzmocnione, ale też mają ochronę przed wysoką temperaturą. Już po kilku użyciach zauważycie jak lśnią Wasze włosy! Bardzo polubiłam się z tym produktem, chociaż nie używam go po każdym myciu, ze względu na to, że stosuję go zamiennie z maską. Pamiętajcie, że ten kosmetyk jest do spłukiwania!
Cena: 11.50
Pojemność: 200 ml


Keratynowa maska bez soli
Maska do włosów to kosmetyk, którego nie używałam praktycznie w ogóle. Zdarzało mi się, że raz na miesiąc nasunęła mi się myśl, by nałożyć ją na włosy i tak własnie robiłam. Teraz znacząco zmieniłam swoje podejście do dbania o włosy, a maska zagościła u mnie na dobre. Stosowana zamiennie z odżywką daje fantastyczne efekty. Przede wszystkim moje włosy nie puszą się po umyciu. Dodatkowo łatwiej je rozczesać. Włosy są miękkie w dotyku, pełne blasku i szybciej można je wystylizować. Maska zamknięta jest w poręcznym opakowaniu, niesamowicie pachnie i jest bardzo wydajna. Wystarczy dosłownie odrobina. No i najważniejsze - nie obciąża włosów!
Cena: ok. 15 
Pojemność: 200 ml


Płynna keratyna
Jeszcze nie tak dawno miałam małe jej opakowanie, a teraz przyszła do mnie w wersji powiększonej. Doskonale dyscyplinuje włosy i sprawia, że są proste, piękne i błyszczące. Dzięki niej widać znaczne poprawienie elastyczności. Chroni włosy przed wysoką temperaturą. Płynną keratynę można stosować zarówno na mokre, jak i na suche włosy. Ja zawsze wybieram tę drugą opcję - jakoś tak przyzwyczaiłam się od początku. Można ją stosować bez spłukiwania. Nie obciąża włosów, chociaż kiedy przesadzimy z jej ilością mogą wydać się nieco przetłuszczone. Zamknięta w butelce z atomizerem do wygodnego stosowania. Może być otwarta przez 29 miesięcy, a jedna taka buteleczka starczy Wam spokojnie nawet na kilka miesięcy! 
Cena: 14.80
Pojemność: 150 ml

Jedwab do włosów
Kiedyś namiętnie stosowałam jedwab, bo myślałam, że dzięki niemu moje włosy będą wyglądały na zadbane. Teraz stosuję go jedynie na końcówki. To bardzo fajny produkt do tego, by pielęgnować zniszczone i rozdwojone końce. Zawsze stosuję go po prostowaniu na suche i wymodelowane włosy. Dzięki  temu wyglądają na mocne i w ogóle niezniszczone. Cena nie jest wysoka, a buteleczka dość mała, wiec będziecie mogli ją zabrać nawet w podróż. Łamliwe i szorstkie włosy będą już przeszłością!
Cena: 10.50
Pojemność: 55ml

Znacie, a może używacie któregoś z tych produktów? Jeśli nie, to koniecznie zajrzyjcie na stronę marki Delia! Tam różnego rodzaju cuda do włosów, chociaż osobiście polecam właśnie te powyżej. Dzięki nim Wasze włosy będą zdyscyplinowane, pachnące i zadbane!