565. SKÓRZANA TOREBKA

Dziś przygotowałam dla Was trochę bardziej kolorową stylizację niż zwykle. Bordowa sukienka w połączeniu z zielonym płaszczem stworzyły naprawdę zgrany duet! To bardzo wygodny zestaw do pracy, na uczelnię, bądź zwykły spacer. Jednak moim zdaniem wszystko ozdobiły tu dodatki! Żółta czapka i skarpetki zdecydowanie ożywiły ten outfit i nadały mu nieco wiosennego charakteru. Ale główną gwiazdą jest dziś torebka ze skóry naturalnej. W mojej szafie brakowało dużej, klasycznej torby. Bardzo długo szukałam takiej, która spełni w pełni moje oczekiwania. Torebka damska Paolo Peruzzi, którą prezentuję na dzisiejszych zdjęciach jest pojemna, spokojnie mieści rozmiar A4, jest miękka i świetnie się ją formuje. Dodatkowo ma długi pasek, więc na pewno zobaczycie ją u mnie na blogu w niejednej stylizacji. Cenię sobie skórzane torebki, ponieważ jest to inwestycja na lata. Warto wydać kilka złotych więcej na taki dodatek i wkomponować go do codziennych stylizacji. Zastanawiacie się dlaczego piszę o codziennych stylizacjach? Wszystko dlatego, że duża, czarna skórzana torebka nie musi być ozdobą jedynie tych eleganckich, biurowych outfitów, co udowaniam na dzisiejszych zdjęciach. Mam nadzieję, że moja propozycja się Wam spodoba! Jeśli torebki damskie skórzane cały czas będą chodzić Wam po głowie  to zajrzyjcie do kolekcji Paolo Peruzzi. Tam każdy znajdzie wyjątkowy model dla siebie. 














sukienka - Naia
buty - Deichmann
rajstopy - Gabriella
torebka - Paolo Peruzzi
czapka - moodo
płaszcz - Pensieri

Komentarze

  1. ależ piękne te żółte dodatki aaaaaa ja uwielbiam ten kolor, więc zestaw jak najbardziej moje klimaty <3

    Płaszcz również baredzo mi się podoba- mega oryginalny kolor <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz 😍
    Plaszczyk i torebka mi się najbardziej podobają ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna jest ta torebka! hoć ja zachwycam się Twoim płaszczem :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka bosko, ale jak Ty cudownie wyglądasz w tej żółtej czapce :D Cuuuudo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja rozświetlona dodatkami...

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka jest boska! I cała stylizacja świetna:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz cudownie, a czapka to taka wisienka tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta stylizacja jest spoko :)nawet mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega fajne połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skarpetki idealnie komponują się z czapką! Genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka bardzo ładnie się prezentuje! :)

    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka i płaszczyk tworzą bardzo zgrany duet! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz przecudownie !<3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale kolory pieknie polaczylas ;) super!! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka skradła moje serce! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia <3 jesteś śliczna ;)
    dziękuje za komentarz i zapraszam do obserwacji nowego bloga tamten będzie już nieaktywny ;)buziaki miłej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post!! Wonderful coat!!
    Kisses!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta żółta czapka świetnie przełamuje stonowaną stylizacje:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful outfit, I liked it)))

    http://kira-gebbels.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wygląda ta bordowa sukienka z zielonkawym płaszczem. A co do torby to ja ostatnio wielbie małe i tego się trzymam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny outfit!
    Czapka nadaje blasku całej stylizacji ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka i płaszcz fajnie ze sobą wyglądają, a czapka też kolorystycznie bardzo tu pasuje. :) Super zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szał kolorów a wszystko idealnie ze soba pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna sportowa sukienka. Chcę właśnie taką, ale mogłaby być czarna na przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja, bardzo ładnie wyglądasz, potrafisz się naprawdę ładnie ubrać, a co do torebki top trafiłaś w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna torebka. Ogólnie całokształt fajnie dobrany. Zwłaszcza skarpety z czapką super ożywiają ten look. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten zielony płaszczyk mega. Bardzo mi się podoba. Torebka również. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.