555. W MILITARNYM STYLU

Do ubrań z printem moro dojrzewałam bardzo długo. Po pierwsze dlatego, że nie lubię tych odcieni zieleni, a po drugie wzory na ubraniach i dodatkach rzadko przypadają mi do gustu. Coś jednak zmieniło się tej jesieni ( i to na tyle, że kupiłam spodnie, kurtkę zimową i buty właśnie z tym motywem). Dzisiejszą stylizację w militarnym stylu przełamałam różem! Z jednej strony jest ciężko, rockowo, a z drugiej odrobinę dziewczęco. W tej stylizacji urzekło mnie połączenie dwóch światów, a także opaska, którą bardzo polubiłam! No i te buty - nie dość, że skórzane, to jeszcze wygodne, ciepłe, wyglądające fenomenalnie i do tego bez problemu można w nich wejść prawie wszędzie! 







 



buty - CzasNaButy 
(jeszcze dziś skorzystacie z promocji -25% i darmowej wysyłki powyżej 50 zł!)
spodnie - nn
sweter - TK Maxx
kurtka - second hand
opaska - szaleo
(ostatnie godziny promocji i -30% na wszystko!)
torebka - Deichmann

Komentarze

  1. świetna stylizacja, ślicznie wyglądasz w takiej opasce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem wielką fanką militarnego stylu. Bardzo mi się podobasz w tym wydaniu! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się! ja nie jestem fanką moro, choć kolor khaki bardzo lubię :) jednak też szaleję tej jesieni - śliwka, bordo i butelkowa zieleń :P

    OdpowiedzUsuń
  4. fenomenalna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi podoba się szczególnie góra zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się to przełamanie różem. Świetna stylizacja:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. powiem Ci, że wyglądasz genialnie w tym zestawie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię taki styl! pięknie się prezentujesz :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne spodnie :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygladasz genialnie ;) pisalam Ci to chyba juz na Inst :* pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne przełamanie moro z różem, mega mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna torebka. Motyw militarny Ci pasuje. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. such a cute look.
    http://www.agladdiary.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne spodnie i buty, wyglądasz extra!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No widzsz, jak to się mówi, "tylko krowa nie zmienia zdania" ;) hihihih
    fajnie, że wprowadzilaś tutaj pasteLOVE elementy :)
    super torebka i opaska <3

    OdpowiedzUsuń
  16. You look really pretty, I like the military green outfit and the head scarf!

    www.busyandfab.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Such a cute look! I like your military green outfit and head scarf.

    www.busyandfab.com

    OdpowiedzUsuń
  18. You look Great! Very nice boots! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  19. Fabulous outfit! Your accessories are amazing! I really love your headband. It looks so cozy and cute. :)

    ~Lindsey
    https://have-clothes-will-travel.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely outfit, I like very much the military pants and the floral embroidery pochette, very cool.
    Wish you a magnificent evening.
    Greetings,
    Flo from
    https://femeieastazi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Szukam takich spodni już od pewnego czasu:) świetny look kochana:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  22. Such a stunning look! Love your style!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta torebeczka jest piękna i doskonale pasuje do sweterka! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  24. This outfit is so cool, I love that pink shade on you x

    www.bisoushollyolivia.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  25. I'm loving all the pink details on this outfit!

    www.jeannieinabottleblog.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Doskonała stylizacja na jesienny spacer po lesie! Super.

    OdpowiedzUsuń
  27. I love the outfit! The purse is amazing:)

    irinathayer.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Spodobała mi się opaska :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.