554. Z PLECAKIEM W ŚWIAT

Wiecie jak to jest z torebkami - mają niekończące się dno. Im bardziej czegoś tam szukacie, tym trudniej jest znaleźć. Dlatego tym razem postawiłam na skórzany plecak. To bardzo wygodna opcja dla wszystkich, którzy cały czas są w biegu! Jestem ciekawa czy Was również przekonuje taki dodatek, czy jednak wolicie klasyczne torebki? Dzisiejsza stylizacja jest codzienna, łączy elegancki płaszcz i botki z codziennymi jeansami, golfem i właśnie plecakiem. Czułam się bardzo komfortowo i mam nadzieję, że taki ootd Wam się spodoba!








spodnie - Paulo Connerti
płaszcz - Top Secret
golf - KiK
plecak - SuperGalanteria

Komentarze

  1. Piękny płaszcz i twoje włosy. Kolorystyka super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super płaszcz i buty:) ślicznie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice and elegant outfit and those booties are super cool ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/11/17/kathrine-wants-boots/

    OdpowiedzUsuń
  4. te kolorki idealnie dobrane a te botki i plecak to strzal w dyche :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię plecaków, ale chyba mnie przekonałaś! look bardzo fajny, ciekawe połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Cię w takim wydaniu! To zdecydowanie Twój kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. I really love your coat and backpack. They're so cool!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę koniecznie biec do Kika! Golf jest super :) I jak pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś nie byłam przekonana do plecaków, ale z biegiem czasu coraz bardziej zaczęły mi się podobać :) Są wygodne, pojemne, a do tego coraz ładniejsze :) Chyba sama sobie kupię taki plecak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz w tym płaszczu! :)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale wyglądasz, super buciki <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się te buciki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Trudno przekonać mnie do plecaka, ale płaszczyk boski :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny płaszczyk :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. stylowa i elegancka jak zawsze! plecak świetny, płaszczyk również:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing look! I love the coat and the backpack
    www.alessandrastyle.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy byłam młodsza (jak to brzmi!;) Bardzo lubiłam plecaki, potem już całkowicie zmieniłam je na torebki... może niesłusznie? bardzo ładny płaszcz i plecak też niczego sobie;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham klasyczne torebki, jednak nie oszukujmy się - plecak jest w wielu przypadkach bardziej praktyczny. Dlatego też preferuję skórzane plecaki; nie dość, że są praktyczne, to jeszcze duuuuużo ładniejsze niż ich sportowe odpowiedniki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się Twoja stylizacja. W szczególności kolor płaszczyka. <3 Plusem noszenia plecaczków jest to, że ciężar rozkłada się równomiernie na dwa ramiona, natomiast mi trudniej coś w nim znaleźć niż w torebce, także na co dzień jednak stawiam na nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chce już długie włosy<3

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.