545. KLASYCZNA CZERŃ

Czerń wygląda dobrze w wielu stylizacjach - nie tylko tych oficjalnych, ale też codziennych. I właśnie dzisiaj pomyślałam, że postawię na casualową stylizację, w której wybrałam się na zakupy. Półgolf z szerokimi rękawami zrobił prawdziwą furorę i podobał się chyba wszystkim, którzy go widzieli. Nawet moja mama już zapowiedziała, że będzie mi go podbierać z szafy. Wcale się nie dziwię, bo robi wrażenie! Długo też nie mogłam przekonać się do kucyka - nie lubię siebie w takim upięciu, ale chciałam, żebyście mogli zobaczyć moje przepiękne kolczyki (a właściwie klipsy, ponieważ nie mam dziurek w uszach). Takie chwosty wyglądają bajecznie i chcę je mieć we wszystkich dostępnych kolorach! Biżuteria Angel Bright jest przeze mnie sprawdzona i serdecznie polecam nie tylko kolczyki, ale także bransoletki, których mam już kilkanaście w swojej kolekcji!











buty - Deichmann
spodnie - Pimkie
sweter - bonprix
kurtka - TK Maxx
torebka - Deichmann
kolczyki - Angel Bright

Komentarze

  1. Czerń zawsze świetna. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Wczoraj dorwalam w butiku identyczna bluzkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz perfekcyjnie w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj świetnie Ci w kucyku... serio :) mam bardzo podobny sweterek tylko beżowy i bez golfu, czyli zupełnie inny XD haha! Miłego dnia. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek bardzo podoba mi się, ślicznie jest Ci w nim i do tego te kolczyki, super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała stylizacja jest na 5+ ! Podobają mi się dodatki <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  7. super! jedna z Twoich lepszych stylizacji :) i ten sweter świetny, aż dziwię się że tak mi sie podoba bo jest dosyć "modny"

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka super torebka i botki :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz extra <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fabulous jacket and bag! love the embroidery.

    x
    dahi from strangeness-and-charms.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasycznie i pięknie:) Lubię czerń w takim wydaniu :) Botki są super ! Pozdrawiam
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja, świetnie miejsce, ale jakie zdjęcia! WOW! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki look zawsze jest i będzie modny :)
    Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love the detail of the fishnet tights! Such a cute look!

    http://www.littleblackshell.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super stylizacja! śliczna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji, bardzo podoba mi się Twoja torebka :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Everything is perfect, i like your hand bag, shoes & all. You look beautiful.
    Thanks for visiting my blog & comment. i am following you now, hope you follow me back.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię czerń, choć ostatnio coraz bardziej kuszę się na kolory

    OdpowiedzUsuń
  19. Awesome my dear
    I invite you to visit my blog
    Have a good day

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie wyglądasz:) uwielbiam takie stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się :) ja też nie lubię siebie w kucyku, ale Ty wyglądasz naprawdę fajnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ciekawa torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka i botki są świetne- ajććć sama dumnie bym nosiła <3
    i golf świetny- bardzo podobają mi się te rozszerzane rękawki :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  24. Very nice outfit!!
    I love so much your boots and bag ♥

    https://heyimwiththeband.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękujemy za wspaniałą stylizację z udziałem naszych kolczyków. Wyglądasz wspaniale. Pozdrawiam ciepło Jaghis

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.