452. Barwa - hipoalergiczne żele pod prysznic

Kosmetyki Barwa są jednymi z moich ulubionych. Pół mojej łazienki składa się właśnie z produktów sygnowanych tą marką. Dziś przedstawię Wam nowość - hipoalergiczne żele pod prysznic. Mam takie wrażenie, że jeśli je wypróbujecie na pewno je polubicie!


Trójkę nowych bohaterów mojej łazienki możecie zobaczyć powyżej. A teraz kilka słów wstępu. Wszystkie żele zamknięte są w bardzo prostych, ale eleganckich buteleczkach o pojemności 400 ml. Widać przez nie ile zostało nam produktu. Łatwe zamknięcie i bardzo estetyczna etykieta to coś, co naprawdę lubię. Za design przyznaję 10 punktów, bo wyglądają naprawdę pięknie. Ale jak działają?



Żel z niebieskim paskiem na etykiecie dedykowany jest osobom, które posiadają skórę suchą. Zawiera ekstrakt z lnu, dzięki czemu posiada właściwości łagodzące podrażnienia i nawilżające. Ma gęstą, żelową konsystencję i delikatny, subtelny zapach. Pięknie się pieni, a dodatkowo świetnie oczyszcza skórę, nie pozostawiając jej lepkiej, ale za to idealnie nawilżoną.


Brązowy pasek na etykiecie przypisany jest skórze normalnej. Ten z kolei zawiera ekstrakt ze słonecznika i stał się moim ulubionym. Świetnie regeneruje naskórek, pozostawiają barierę ochronną. Co więcej każdy żel jest opracowany na bazie mydła potasowego, dzięki czemu świetnie oczyszczają nasze ciało.


Piękny, czerwony pasek, który moim zdaniem wygląda najładniej, przeznaczony jest do skóry wrażliwej. Tym razem to ekstrakt z pszenicy gra tutaj główną rolę. Posiada właściwości natłuszczająco-regenerujące. Podobno opóźnia też procesy starzenia się, więc warto mu się przyjrzeć bliżej!



Cała trójka przepięknie pachnie, pozostawiając bardzo delikatny zapach na skórze po prysznicu. Koszt takiej przyjemności to 9.90 zł, za jedno opakowanie. Polecam serdecznie, ponieważ żele są bardzo wydajne, jeden spokojnie starczy na miesiąc, a nawet więcej codziennego stosowania. Najważniejszą informacją jest chyba to, że nie uczulają i były testowane pod kątem Atopowego Zapalenia Skóry. Jeśli macie jakieś wątpliwości to powiem Wam, że nie powinniście ich mieć!

Komentarze

  1. Jak zachowują się żele w kontakcie ze zmianami skórnymi - masz może jakieś doświadczenia?
    Miło, że mnie odwiedzasz, prosiłabym jednak o nie zostawianie w komentarzach adresu bloga - zawsze tak czy siak chętnie sprawdzam, kto do mnie zagląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio firma stała się bardzo popularna:)
    Ja jeszcze nie miałam okazji przetestowac ich produktow.

    OdpowiedzUsuń
  3. czuje się zachęcona, lubię takie łagodne żele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tanie i dobre, czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten z niebieskim paskiem to zdecydowanie dla mnie- mam skórę suchą, więc sama chętnie bym go wyprobowala :)
    zwlaszcza, że len dziala na mnie bardzo dobrze, używam go do suchych wlosow, więc taki żel pewnie dobrze na skorę by zadziałał :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe jak u mnie spisały by się te żele, z reguły sięgam o te z dove ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie je wypróbuję:) Na razie z hypoalergicznych żeli sprawdził się u mnie Biały Jeleń.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten niebieski bardzo mnie zainteresował. Muszę koniecznie wypróbować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. interesujące produkty! spora pojemność jak na taką cenę !

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie je testuje i tworzę recenzję! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobra marka i bardzo dobre produkty. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny post, ale nie znamy tego produktu

    OdpowiedzUsuń
  13. Już gdzieś o nich słyszałam.
    Fajnie, że są to produkty hipoalergiczne.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/



    OdpowiedzUsuń
  14. This post is absolutely beautiful!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie po nie sięgnę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszą być świetne jak inne z tej firmy szampony cz żele, z tymi akurat się jeszcze nie spotkałam.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. I never heard of this brand. Thanks for sharing!

    Bella Pummarola

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie testowałam ich jeszcze , ale sięgne po nie ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią wypróbowałabym te żele, moja skóra jest ostatnio w opłakanym stanie :( a te wyglądają kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam kosmetyki tej firmy, ale o żelach jeszcze nie słyszałam, koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem chyba jedyną osobą, która nie zna za bardzo asortymentu marki Barwa :D
    Ale prezentują się bardzo fajnie :)

    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. znam kosmetyki z barwy i bardzo polecam zwlaszcza pilingi cukrowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, peelingi są warte polecenia :) Pisałam o nich kilka postów wcześniej :)

      Usuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.