272. Spotkanie Lubuskich Blogerek

Dziś przedstawię Wam króciutką relację ze Spotkania Lubuskich Blogerek. Pewnie zapytacie dlaczego króciutką. Otóż starałam się pamiętać o wszystkim i ostatecznie zapomniałam zabrać aparatu. Bardzo się cieszę, że udało się nam zorganizować i spotkać. Ściskam uczestniczki spotkania: Marcjannę, Martę, Sandrę, Martynę, Magdę, Anię, Olę, Paulinę i Olę i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda się nam spotkać w takim gronie. 



Spotkanie było bardzo ciekawe. Przyjechał do nas przedstawiciel firmy La Rosa, pan Jacek, który opowiedział nam o kosmetykach tej firmy. Byłam bardzo zadowolona, bo oprócz słuchania mogłyśmy same obejrzeć i wypróbować kosmetyki tej firmy. Dodatkowo każda z nas mogła wybrać sobie cień mineralny, albo lakier do paznokci. 



Asortyment firmy jest bardzo duży i ciekawy, więc na pewno każda z nas znajdzie coś dla siebie. Mi najbardziej przypadły do gustu cienie i pędzelki syntetyczne do makijażu. 


Odwiedziła nas również pani Dagna, która przyjechała aż z Warszawy. Przejechała pół Polski, żeby opowiedzieć nam o kosmetykach firmy Soraya. Podobało mi się to, że przedstawicielka mówiła krótko i na temat, żebyśmy mogły wyciągnąć z tego same najważniejsze informacje. Uwielbiam kosmetyki Soraya, mam ich tak naprawdę pół szafy, dlatego tym bardziej cieszyłam się z takiego spotkania.



Jako jedna z organizatorek spotkania pozwoliłam sobie na załatwienie kilku upominków na nasze spotkanie.  Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy zechcieli się zaangażować w nasze spotkanie i sprawili, że mogłyśmy poznać wiele nowości!


Cieszę się, że dzięki blogowaniu mogę poznawać tyle wspaniałych osób. Czy Wam również udało się poznać kogoś dzięki blogowaniu? Mam nadzieję, że tak!