270. Targi Mody Poznań + filmik.

W piątek, 28 lutego byłam na Targach Mody Fashion Fair w Poznaniu. Czułam się tam jak ryba w wodzie. Wspaniała atmosfera, mnóstwo ubrań i dodatków, pokazy mody i ciekawi artyści. Starałam się wszystko dotknąć, obejrzeć, podpytać. Największe wrażenie zrobiła na mnie sukienka z guzików. Wyglądała bardzo efektownie. Dodatkowo chyba najbardziej kolorowe było stoisko Ptak Moda. Ubrania dobrej jakości, kolorowe, idealne na wiosnę. Nie jestem w stanie wyrazić słowami jak było, więc po prostu zapraszam Was do obejrzenia zdjęć i filmiku z tego wydarzenia! Udało mi się go zrealizować dzięki telewizji Echaregionu.pl



Torebki i sandały ze wspaniałym obcasem firmy Verde.
Moje ulubione stoisko firmy Willi. Wyglądało przepięknie!
Na filmiku możecie zobaczyć ubranie z manekina w tle. Wygląda genialnie!
Perełka na Targach Mody. Cudnie wygląda i na pewno ktoś włożył w to dużo pracy!


Zapraszam do klikania w filmik i oglądania materiału, który stworzyliśmy razem z Mariuszem dla Echaregionu.pl