57. Bielizna Nipplex.


Bieliznę uwielbiam tak samo jak buty, więc jestem niezmiernie ucieszona moim nowym kompletem bielizny o uroczej nazwie Harriet z firmy Nipplex. Wiem, że dziewczyny nie są przekonane do kupowania bielizny w internecie, ponieważ ciężko trafić w swój rozmiar czy nie można dotknąć materiału, z jakiego wykonana jest bielizna. Mam jednak nadzieję, że dzisiejszą notką zmienię wasze zdanie już na dobre!
Sama miałam opory odnośnie kupowania bielizny w internecie, więc doskonale was rozumiem. Przecież bielizna jest tak samo ważna jak ubrania na zewnątrz – jeśli będzie nieodpowiednio dobrana pozostałe części garderoby po prostu nie będą dobrze wyglądać. Jednak dziś prezentuję wam firmę, z której produktów na pewno będziecie zadowolone! (Panowie wy też możecie skusić się na jakiś komplecik dla swoich sympatii z okazji walentynek!)

Firma Nipplex ma typową rozmiarówkę, dlatego każda z was idealnie dopasuje dla siebie rozmiar. Dodatkowo stanik - model Harriet ma w miseczkach wkładki, które można wyjmować, czyli potocznie zwany push-up! To dobra opcja dla każdej z nas, dlatego wszystkie dziewczyny mogą kupić owy model i w razie potrzeby pozbyć się wkładki, aby idealnie dopasować stanik. Poza tym nie spodziewałam się tak dobrego materiału – skóra może w nim swobodnie „oddychać”, przez co czujemy się komfortowo. Do tego jestem zakochana w cudownych ozdobnikach w kolorze miętowym, który jest ostatnio moim ulubionym! Jeśli mówimy sobie wszystko szczerze to jestem bardzo zadowolona z cen oferowanych przez firmę Nipplex, dlatego polecam wam bieliznę z tego sklepu!



Komentarze

  1. ja sie chyba nie przekonam do kupna bielizny przez internet ;d u mnie w mieście jest taka jedna świetna babka która prowadzi sklep z bielizną i tam można idealnie dobrać stanik i nigdy jeszcze nie wyszłam stamtąd niezadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie zamówię bielizny z internetu.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale z tego co widziałam w stacjonarnych sklepach z bielizną to mają tam też komplety z nippex, które można zmierzyć i normalnie kupić

    OdpowiedzUsuń
  4. http://babski-kawalek.blogspot.com/ zapraszam a także do skepu z naturalnymi kosmetykami. www.madallena.aromagroup.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bałabym sie zamawiać bielizny przez internet :)

    A co do lakierów Miss sporty. Dla mnie one kryja rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  6. O to pokaż pokaż czapę! :D
    A bielizny w internecie raczej bym nie kupiła- na mój rozmiar na bank bym nie trafiła ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez internet bym nie zaryzykowała kupna.. ale bardzo ładną bieliznę dostałaś! :)
    A powiem Ci, że "Mistrz i Małgorzata" nie jest taką złą lekturą ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie kopiłabym bielizny przez internet :) ale wygląda na genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bielizna jest piękna, ale ja jednak wolę tradycyjną formę - zawsze mogę sprawdzić wykończenie miseczek, ramiączka, jak się układa itp ;)
    i chyba nawet zbyt staromodna jestem, więc podziwiam ;d bo ja bym nie miała odwagi pokazać bielizny na blogu ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna bielizna , taka uwodzicielska:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No bielizna ładna:)
    Zapraszam - nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczna bielzizna ;)) mzoe sama sie skusze ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczny ;o taki sexowny ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny komplecik, ale ja jestem własnie chyba z tych, co to musza pomacac materiał najpierw ;p Nigdy jeszcze nie kupiłam bielizny przez internet
    PS.Notki nie ma, bo ostatnimi czasy miałam okropne problemy ze zdrowiem,szpital nawet się przydarzył mi i ogólnie masakra,ale jak wydobrzeję, to powrócę z jakims setem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny ten komplecik :) Uwielbiam kupować bieliznę zaraz przejrzę sobie ofertę sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.