577. TOTAL JEANS LOOK

Długo zastanawiałam się czy połączenie total jeans jest dla mnie. Myślałam, że nie będę czuła się dobrze w takim zestawie. Znalazłam jednak na to sposób - wystarczy wybrać różne odcienie jeansu, a stylizację stworzy się z dużą łatwością. Sporo w tej stylizacji robi także kurtka - model oversize przełamał nieco eleganckie połączenie. Kropką nad "i" są dodatki. Duży, skórzany worek w fioletowym kolorze to hit tego sezonu. Do tego klasyczne szpilki w beżowym odcieniu i stylizacja gotowa! Jestem ciekawa czy mój total jeans look przypadnie Wam do gustu! 
















buty - Deichmann
spodnie - Z Angielskiej Szafy
koszula - Pepco
kurtka - Answear
torebka - Fabiola

Komentarze

  1. Efekt zestawienia samych jeansowych ubrań wyszedł świetnie :) Sama chciałabym tak kiedyś się ubrać. Kurtka jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda ta stylizacja, pozazdrościć!
    Obserwuje oczywiście :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  3. A jednak znalazłaś motywację oraz odwagę do założenia i z fotografowania się, jeans jest zawsze spoko. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna stylizacja! Zdjęcia cudowne ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :) Dzięki tym szpilkom cała stylizacja nabrała lekkości i emanuje seksapilem :) Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow cudowna stylizacja, takie jeansowe zestawienia ostatnio są bardzo modne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny dżinsowy look. Katana jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna total jeans stylizacja 😍
    Uwielbiam takie☺
    Torebka i buty są rewelacyjne 😍
    Ślicznie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Super look! Buty, torebka i hafty na jeansach robią robotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow cały look jest super ale kurtka mega!

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie i szpileczki super :) Ogólnie bardzo fajna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja. Najbardziej podoba mi się kurtka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna zdjęcia i bardzo dobrze Ci w tym dżinsowym total looku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne połączenie, szpilki dodają klasy!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana ta stylizacja to mistrzostwo:) genialnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow jestem zachwycona ta stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  17. wolałabym bez haftów, ale i tak mega mi sie podoba! pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz pięknie! Uwielbiam jeans! Chętnie sama bym się tak ubrała kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja tam lubię Twoje włosy, bo sa cudneee! :D Miłego poniedziałku Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  20. Robisz fantastyczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow naprawdę mega! Aż sama spróbuję takiej kombinacji😃
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. zestawienie tej kurtki i szpilek rewelacja :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny look! Ten denim look skradł moje serce!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny strój. Total jeans,ryzykowne ale wyszło przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To bez wątpienia mój ulubiony Twój look! wyglądasz mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz :) uwielbiam jeans w każdej postaci <3

    OdpowiedzUsuń
  27. kurtkę masz genialną! Pozdrawiam Cię Kochana, napisz co u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Generalnie nie przepadam za takimi jednolitymi zestawami, ale muszę przyznać, że ten zestaw wyjątkowo mnie urzekł :D
    Bardzo podobają mi się te portaski i katana- no czadowa jest po prostu aaaa chcę <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  29. przepiękna torebka :) jaka cena ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeans idealnie łączy się z bluzami damskimi. Jak dla mnie taka bluza jak Ty masz to must have wiosennego sezonu. W wolnej chwili zapraszam do siebie na zoio. Może i u mnie wybierzesz jakąś ciekawą stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow wyglądasz rewelacyjnie <3
    cudowny look
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja dalej mam blokadę do łączenia jeansu :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz fenomenalnie :) Każda Twoja stylizacja coraz bardziej mnie zaskakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam takie stylizacje! :)
    Kurtka jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też nie umiałam łączyć całej jeansowej stylizacji i zazwyczaj mi się one nie podobały, ponieważ były one właśnie całe w jednym odcieniu. Jednak odkąd łączę ciemne jeansy z jasno jeansową kurtką i koszulą to uwielbiam to połączenie. Zazwyczaj łączę to z butami sportowymi, chociaż szpilki czasami też ubiorę. A ta twoja kurtka jest prześliczna, chyba muszę kupić sobie podobną.
    Zapraszam także do mnie, ponieważ pojawił się tam pierwszy od dłuższego czasu wpis.
    http://akilegna-kib.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. wyglądasz kochana genialnie! 💖 nie przepadam za jeansowymi stylizacjami, ale w tej totalnie się zakochałam 😍 spodnie są mega! butki również mi się bardzo podobają 😍 obserwuję 💖

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękna stylizacja. Zestawuenie tego jeansu z bezowymi szoilkami i fiiletowa torba jest cudowne. Sama bym na to nie wpadła. Świetny blog i piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  38. Totally denim is avery cool choice Patrycja!!! Really nice outfit!!!
    Don't miss my latest post, now on my blog! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    News on Fashion – April 2018

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak zawsze wyglądasz świetnie- kurtka jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.