569. SPORTOWE BUTY

Długo myślałam jak połączyć sportowe buty z nieoczywistą, pozostałą częścią stylizacji. Chciałam czegoś, co wyróżni mój strój spośród innych. Postawiłam na płaszcz, beret i dużą, skórzaną torbę. Przyznam szczerze, że fantastycznie czułam się w takim połączeniu. Outfit jest jednak nieskomplikowany, codzienny, ale zestawienie tych wszystkich elementów może zaskakiwać. Mam przynajmniej nadzieję, że tak właśnie jest. No i nie wiem dlaczego, ale wersja bez płaszcza bardziej przypadła mi do gustu, dlatego załączam jeszcze kilka takich zdjęć! Do stylizacji wybrałam także bordowe buty Adidas. Z nimi akurat polubiłam się od pierwszego otwarcia kartona. Są niesamowicie wygodne i mogę w nich chodzić na naprawdę długie wycieczki! 












Wpis powstał przy współpracy z www.footway.pl

buty - Footway
spodnie - Szachownica
sweter - bonpix
płaszcz - Reserved
torebka - SuperGalanteria
rękawiczki - Szachownica

Komentarze

  1. Mi także przypadło do gustu zaproponowane przez Ciebie połączenie :). Sama chętnie bym się tak ubrała. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem wielką fanką sportowego obuwia! te Twoje są genialne! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygląda :) sama chętnie bym zmieniła moje zimowe buty, ale niestety jest jeszcze dużo śniegu :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wersja z płaszczykiem bardzo mi się podoba. Masz uroczy beret. :) Sportowa elegancja świetnie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam o takich butach tylko innej kolorystyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są genialne i naprawdę przykuwają uwagę! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. super są te buty, całość wygląda idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. super zestaw :D Lubię taki połączenia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super outfit! Bardzo płaszcz mi przypadł do gustu :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo elegancka stylizacja z dbałością o detale. Wszystko fajnie pasuje nie ma żadnej pstrokacizny jest akcent w innym kolorze szalik, buty, jesteś w skórzanych czarnych rękawiczkach jak przystało na Damę, piękna torebka i wyśmienity seksowny akcent kabaretki do spodni i sportowych butów. Wyglądasz pięknie i z klasą !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wersja bez płaszcza jest też piękna i będzie dobra jak będzie cieplej. Jest nie banalna, bardzo kobieca i dokładnie w tym wydaniu jaki prezentujesz jest idealna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz berety są naprawdę modne. Widzę coraz wiecej osób noszących je;)
    Szczerze mówiąc sama mam zamiar zakupić ten pierwszy, ale jest pewne zawahanie, bo nigdy w czymś takim nie chodziłam...
    Cała stylizacja bardzo mi się podoba. Kolorystycznie też
    wszystko pasuje..
    pozdrawiam! ;-)

    Zapraszamy na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzymierzasz w sklepie stacjonarnym to sobie na pewno cos znajdziesz. Berety sa b kobiece.

      Usuń
  14. Świetny zestaw <3
    mam buty tylko w różowym kolorze ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się Twoja propozycja, masz świetne pomysły. Ja chętnie dodałabym coś znalezionego tu i wtedy dla mnie osobiście - genialne. Ale ja mam inny gust więc i tak jest super.

    OdpowiedzUsuń
  16. A very nice and stylish look, dear!
    Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne zestawienie plaszczyka i adidasow no i jeszcze ta genialna torebka wpasowuje sie idealnie .brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne buty <3 Kocham ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się kolor tych butów:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz 😍
    Bardzo mi się podoba zestawienie butów sportowych, kabaretek i jeansów😍☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  21. super stylizacja, taki luźny french style - szalik i tramki suuuuper

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyszło, ja uwielbiam takie nieoczywiste zestawy, niebanalne <3
    z obcasami byłonby zbyt oczywiste, a tu proszę takie pozytywne zaskoczenie :)
    Super wyglądasz kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing look! I love the scarf and the shoes
    www.alessandrastyle.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie stylizacje łączące klasykę i elegancją z luzem i sportem :D Efekt naprawdę świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zawsze pięknie

    Zapraszam do siebie,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie dziwię się, że świetnie czułaś się w tym połączeniu - jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. perfact & awesome dear..!! love your style & combination..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi się rzucił w oczy szal jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowmnie :))!!! pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. I love your look! Have a great day lovely!
    La ilusión de Nina - http://lailusiondenina.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny zestaw <3 a te buty - no cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja! Miło nam, że nasza torebka do niej pasuje.

    Pozdrawiamy,

    Zespół SuperGalanteria

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne połączenie butów sportowych z bardziej eleganckim płaszczem i beretem. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo dobre połączenie :)

    ____________
    Moje ulubione sportowe https://www.eobuwie.com.pl/sport.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.