519. CZERWONE SANDAŁY

Głównym elementem dzisiejszej stylizacji są czerwone sandały. Są niezwykle wygodne i polecam je wszystkim, którzy właśnie poszukują idealnych sandałków na wesela czy podobne okazje. Do tego wybrałam bluzkę hiszpankę z odkrytymi ramionami oraz klasyczne jeansy. To taki codzienny look, w którym czułam się naprawdę świetnie! 
PS. Mam nadzieję, że zwrócicie uwagę także na dodatki - piękną bransoletkę, zabawne przypinki i granatowe okulary, które dopełniły wygląd dzisiejszej stylizacji!












buty - Deichmann
spodnie - nn
koszula - nn
okulary - Giant Vintage
torebka - gamiss
przypinki - gamiss

Jeśli poszukujecie inspiracji dotyczących odsłoniętych ramion nie tylko w bluzkach, ale także w sukienkach, zapraszam do obejrzenia:

Black Off The Shoulder Dress

Komentarze

  1. Raju, uwielbiam Twoje włosy Kobietooo! Miłego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! Świetne spodnie!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice blue outfit with red touches ... like the awesome sandals ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/05/11/storm-and-rain/

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna jest ta koszula, a włosy idealne po prostu!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam i przyda mi się każda opinia sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie wspaniałe kolory na tych zdjęciach!
    Nawet nie wiosenne, a już letnie!

    Cudownie się je ogląda!

    Koszula jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw, ale wolałabym, żeby spodnie były w jednym kolorze, a nie takie powycierane ;p bo już za dużo się dzieje... poza tym klasa. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzeczka jest boska ! ładni jest Ci w niej

    OdpowiedzUsuń
  9. ta kolorystyka stworzona jest dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie wyglądasz! piękne szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfekcyjne wyczucie stylu.
    Świetna stylizacja na obcasach.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem przekonana do tej torebki,ale cała reszta cudowna i wyglądasz kwitnąco! :) czerwień Ci służy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sandały rzeczywiście prześliczne i przymierzam się do czerwonych butów, ale ostatnio coraz ciężej kupić mi takie, w których chodząc nie będę się męczyć! + uwielbiam połączenie takich kolorów.
    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny look :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne te sandały, takie sexy :D wyglądasz bardzo fajnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne te buty <3 urocza torebka <3
    wyglądasz zjawiskowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja :)

    Pozdrawiam :)
    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty, buty, jeszcze raz buty!! Rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna stylizacja, sandałki są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszcze Ci włosków! Sa naprawde przepiekne. Super outfit, nic sie nie gryzie. Kolory współgrają i cala stylizacja swietnie dopasowana do panującej pogody! Uwielbiam takie koszulki zodkeytymi ramionami ale boje sie ze bardzo poszerzy mi barki 😏

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie fantastyczne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ajććć te sandałki są cudowne, mega sexowne <3
    portaski i przypinki również baaaardzo mi się podbają :D
    i te Twoje włosiska kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  23. buty masz fantastyczne no i ta bluzka jak dla mnie super:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sandałki obłędne (zresztą cała stylizacja świetna ;) ładnie się komponują z czerwonymi dodatkami ;)
    Pozdrawiam z butomania.com.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.