267. Kosmetyki tołpa, pytania, opinie.

Od jakiegoś czasu mam okazję testować kosmetyki firmy tołpa, które otrzymałyśmy na Spotkaniu Lubuskich Blogerek. Zachwyciłam się nimi od momentu, kiedy przeczytałam na opakowaniu produktów taki tekst:
 "kiedy mówimy "mała wielka pielęgnacja" mamy na myśli codzienne, drobne, ale przemyślane czynności, bo uważamy, że suma małych rzeczy daje duży efekt".
Od tego momentu zaczęłam zastanawiać się nad tym jak dobieram swoje kosmetyki. Zdałam sobie sprawę, że często robiłam to nie myśląc o tym co wybieram, czy podejmuję rozsądne decyzje. Zdarzało mi się wyrzucać kosmetyki, których nie zużyłam do końca, bądź kupiłam je, bo podobał mi się zapach, a wcale ich nie potrzebowałam.

(fot. Paulina Zwierzchowska)
Nigdy nie skupiałam się na polityce firm, zaglądałam jedynie do e-sklepów nie wiedząc tak naprawdę co firma ma do zaoferowania, nie poznając osób tam pracujących, ani żadnych informacji. Zależało mi na szybkiej przesyłce bez żadnych problemów. I chyba tutaj był mój błąd. Odkąd poznałam kosmetyki firmy tołpa wiem, że nie zakup jest najważniejszy, ale informacje i przemyślane działania. Dlatego też przejrzałam całą stronę internetową firmy. Pierwszym moim przystankiem był MANIFEST. Byłam w szoku, kiedy okazało się, że tołpa ma tak dobre podejście do kosmetyków. Po co kupować dużo niepotrzebnych rzeczy, skoro można kupić jedną, ale dającą efekt?

Po drugie skąd wzięła się nazwa? Burza mózgów? Świadome działanie czy przypadek? Profesor Stanisław Tołpa miał marzenie, do którego dążył pomimo wielu niepowodzeń. Zasługiwał na to, by marka otrzymała taką nazwę. W końcu zrobił wiele dla naszej skóry. Chcecie wiedzieć co? Obejrzyjcie filmik pt.: "Profesor Tołpa". 

Po trzecie skąd mamy wiedzieć czy kosmetyk jest dla nas odpowiedni? Zawsze miałam z tym problem. Tak naprawdę nie powinniśmy kupować kosmetyków, jeśli nie jesteśmy pewni czy będą nam służyć. Czasami bardzo ciężko jest jednak przetestować je zanim dokonamy zakupu. Doskonałym pomysłem są PRÓBKI. Możemy zakupić dowolne już za kilka złotych z wliczoną przesyłką. Rzadko kiedy widzę takie pomysły, dlatego jest to dla mnie ogromny plus!

Takich małych, wielkich pomocy na stronie jest o wiele więcej! 


Trochę się rozpisałam, a to dopiero początek! Miałam okazję testować całkiem sporą ilość kosmetyków od tołpy. Chyba długo nie mogłabym się zdecydować na trzy miejsca, dlatego opiszę Wam moje trzy ulubione kosmetyki, które testowałam i wszystkie trzy zajmują u mnie PIERWSZE(!) miejsce. 


seria: botanic
dąb paragwajski
pojemność: 200ml

(fot. tolpa.pl)

Od razu powiem, że zapach jest cudowny. Taki delikatny i kobiecy. Można poczuć się jak prawdziwa gwiazda. Pierwszy raz spotkałam się też z żelem pod prysznic, który miał maleńkie drobinki peelingujące! Po prostu cudo. Produkt jest hipoalergiczny, nie zawiera parabenów ani silikonów, a opakowanie jest bezpieczne dla środowiska! Dodatkowo już kropla tego żelu, wielkości główki od zapałki dobrze się pieni. Skóra jest delikatna, ujędrniona i pachnąca! 


seria: botanic
dzika róża
pojemność: 180ml
(fot. tołpa.pl)

Nie wiem czy spotkałam lepszy peeling. Ma bardzo przyjemną, odrobinę olejową konsystencję. Doskonale masuje ciało, odrobinę nawilża skórę i niweluje jej szorstkość przez zawarty w nim olej macadamia. Efekty widać już po pierwszym użyciu! Bardzo przyjemne uczucie, kiedy wmasowuje się go w skórę. Po zastosowaniu skóra jest dobrze napięta i gładka. Wszystkim tym, którzy nie mogą trafić na odpowiedni peeling polecam właśnie ten. Jest też bardzo wydajny, ponieważ używam go trzy miesiące i właśnie wybrałam ostatnią porcję. Dodatkowo tołpa znów dba o nas, dlatego produkt nie zawiera sztucznych barwników, ma naturalny kolor i fizjologiczne pH. Brawo! 

seria: botanic
amarantus
pojemność: 75 ml
(fot. tolpa.pl)

To ostatni produkt firmy tołpa, o którym przeczytacie dzisiaj. Zacznijmy od tego, że nie lubię kremów do rąk, bo potem niczego nie mogę robić. Ręce się kleją, a gdy się lekko zamoczą to od razu katastrofa murowana! Jednak nie tym razem! To pierwszy krem do rąk, który gości na mojej półce już od dwóch miesięcy! Niestety zimą moje dłonie zrobiły się szorstkie, pozbawione delikatności. Brakowało im nawilżenia. Pomyślałam, że wypróbuję ten krem. Nasmarowałam ręce i dosłownie po minutce krem był wsiąknięty, a ja mogłam robić to, co chciałam. Klawiatura się nie kleiła, a moje dłonie nie były szorstkie! To zdecydowanie krem dla mnie. Ma delikatną, kremową konsystencję, wspaniały zapach. Jest hipoalergiczny, bezpieczny dla skóry wrażliwej. Ręce są nawilżone, nie ma na nich szorstkich miejsc, są delikatne i nie muszę ich chować w kieszeni! Ręce są naszą wizytówką, więc powinniśmy o nie dbać. Zauważyłam też, że stan moich paznokci poprawił się od kiedy używam ten krem. 

BRAWO! 
Dzięki firmie tołpa uświadomiłam sobie jak ważna jest pielęgnacja skóry i przemyślane zakupy. Dodatkowo zaczęłam zwracać większą uwagę na opakowanie produktów (czy są bezpieczne dla środowiska), a także na podejście firmy do kosmetyków i klienta. Na pewno plusem jest również to, że te kosmetyki można kupić na przykład w drogerii Rossmann. No i co najważniejsze - jeśli produkt jest dobry to najlepszą pochwałą jest zakup kolejnego, dlatego już kupiłam następne!

A jakie jest Wasze zdanie na temat kosmetyków tołpa? Używacie? Macie swoje ulubione? Wykorzystujecie produkty do samego dna? 

Komentarze

  1. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą. Przeglądam ich stronę i stwierdzam, że mają naprawdę szeroki wybór. Przyjrzę się wszystkiemu dokładniej i coś zamówię, bo i ceny nie odstraszają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt chyba nie zna z Was nie zna Tolpy, nie wziela sie z nikad otoz tolpa zajmuje badz zajmowala niewiem jak na ten moment ale produkcja lekow na raka. Polecam produkty tej firmy.

      Usuń
  2. Kupiłaś czy dostałaś ze współpracy ?(:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszą paczkę dostałam na spotkaniu blogerek, przetestowałam i kolejne produkty firmy tołpa kupiłam już sama :)

      Usuń
  3. Miałam 3 kremy z tej firmy,dwa to twarzy, jeden pod oczy z serii dla skóry bardzo suchej i wrażliwej i jestem z nich bardzo zadowolona, świetnie nawilżają,, super wchłanianie, mogę polecić każdemu;) jeśli kosmetyk mi odpowiada to wykorzystuję do samego końca

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą, ale nie wiem, czy kupię te produkty, wolę już te stałe ;p. Ale jak zapragnę zmiany to czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy wpis,. Powiem szczerze, że nie miałąm do tej pory kontaktu z tą firmą....

    OdpowiedzUsuń
  6. wiele dobrego slyszalam o nich jestem ciekawa jak by sprawdzily sie na mojej skorze;]

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa recenzja

    zapraszam do mnie u mnie coś o lejku dla kobiet które mogą sikac na stojąco:http://iamemilia.blogspot.com/2014/02/lejek.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie słyszałam o tej firmie, ale brzmi ciekawie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście fajna firma. Lubię ich maseczki z serii nawilżającej. Miałam też balsam do ciała, peeling, krem na naczynka. Wszystkie kosmetyki świetnie się spisały.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcę kupić coś do mycia twarzy z Tołpy, ale muszę najpierw wykończyć to co mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele do mycia twarzy rewelacja:-)

      Usuń
  11. slyszalam wiele dobrego o nich

    OdpowiedzUsuń
  12. stosowałam kilka ich produktów i każdy mnie zniechęcił do marki ;/
    fajnie tu u Ciebie z przyjemnością będę zaglądać tu częściej..obserwuję!:) będzie mi miło jak również zaobserwujesz :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Skoro polecasz to chętnie coś zakupię z ich firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne są ich kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten peeling wygląda zachecająco :-) porządne kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba się skusze na ten peeling ;)
    a tak poza tym to fajny blog, pozdrawiam ;)

    http://effyyone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny masz blog :) dodałam do obserwacji :) zajrzyj do mnie moze tez Ci sie spodob :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Tołpa to jedna z moich ulubionych firm. Mają najlepszy płyn micelarny!
    Pozdrawiam, Magda.

    OdpowiedzUsuń
  19. Również bardzo lubię tołpę, to bardzo dobra firma :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe mają kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe jakby u mnie się sprawdziły! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Peeling mają boski, ale niestety marny wybór próbek.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam w drogerii płyn pod prysznic, wybieram produkty do skóry atopowej bo mam z nią problemy. Testowałam różne produkty Innych firm (w podobnej cenie i pojemności). Tołpa odstraszała mnie mniejszą pojemnością ale zdecydowałam się na kupno i zobaczyłam jak mało tego płynu używam do umycia całego ciała. Jestem zadowolona. Teraz testuję matujący krem do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  24. tołpa = kosmetyk doskonały!!!!!! Jedna z niewielu firm, którą nie interesują kolorowe opakowania i znana twarz w reklamie, ale skuteczność produktów i co najważniejsze są nasze, prosto z Polski :))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię i używam:) Najchętniej kupuję bezpośrednio na stronce Tołpy, bo w drogeriach wybór jest praktycznie ZAWSZE ograniczony... co mnei wkurza. Chyba tylko SuperPharm się stara. Podobnie, jeśli nie gorzej jest z Ziają - zawsze wybiórczo. Tylko że Ziaja ma swoje stoiska w centrach handlowych, więc mneijszy kłopot.

    OdpowiedzUsuń
  26. kupiłam krem matujący tołpa w biedronce jestem bardzo zadowlona.polecam

    OdpowiedzUsuń
  27. Kosmetyki firmy Tołpa są do kupienia m in w sieci sklepów Biedronka

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie polecam, wolę inne polskie: ziaja, lirene, bielenda, aa. Kupiłam krem do twarzy tołpy w biedronce i pierwszy raz krem mnie tak szczypał, podrażnił i wysuszył mi skórę twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu dany krem spasuje. Proponuję następnym razem zakup próbki....i będzie git!

      Usuń
    2. Ziaja ma tragiczny skład...

      Usuń
  29. To naprawdę super firma,od wielu lat szukałam czegoś co będzie odpowiadać mojej suchej i wrazliwej cerze. I to jest strzał w 10. Pierwszy raz poleciła mi to pani w aptekarka, bo tam szukałam ostatniej deski ratunku dla mojej cery. Uzywam ich kosmetyków od 2lat. Naprawdę polecam. Tołpa to jest to.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wczoraj wieczorem użyłam płynu micelarnego - rzekomo hipoalergiczny! Dzisiaj mam całą twarz wysypaną, swędzącą i zapuchnięte powieki - cała twarz pali. Nie polecam, w składzie ma związki niszczące komórki skóry. poczytajcie dobrze o składzie, zanim zaczniecie używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostrzegasz innych a sama nie poczytalas o składzie. Nowy kosmety zawsze wczesniej testujemy!

      Usuń
  31. Generalnie produkty Tołpy są do polecenia. Mają dobre ,kremy do twarzy i pielęgnacji ciała. Warto,ale szampony
    mnie rozczarowały, są mało wydajne

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja z produktów Tołpa serdecznie polecam rewitalizujący krem uelastyczniający biały hibiskus 30+. Lekka formuła, dogłębne działanie oraz obłędny, bardzo kobiecy i zmysłowy zapach Esencja kwiatowej elegancji :-)
    Natalia Kisiel-Wenta

    OdpowiedzUsuń
  33. Kosmetyki tołpa może i dobre ale jak firma zarobiła na wyprodukowanie takiego asortymentu.Otóż swego czasu ogłupiała polskie społeczeństwo rzekomym opracowywaniem lekarstwa na raka na bazie mchu.Apelowała w mediach o wysyłanie kasy na badania.Fe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem gdzie się nasłuchałaś takich głupot... Informacja o rzekomym "leku na raka" wzięła się stąd, że kosmetyki oparte są na torfie i borowinie, które rzekomo miały leczyć chorobę. Długie ludzkie jęzory rozniosły plotkę i krąży po świecie. ;) Przyczyniłaś się właśnie do tego, że kolejna fałszywa informacja pójdzie dalej. Gratuluję.

      Usuń
  34. super kosmetyki, jestem ich wielką fanką, seria 40+ rewelacyjna jak dla mnie, do wczoraj były do kupienia w superfarmie 1 plus 1 za 1 grosz. Obkupiłam się trochę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja dziś kupiłam krem do twarzy 40+ mam bardzo wrażliwą cerę i trudno mi dobrać kosmetyk ,zobaczymy efekt choć mam wrażenie że troszkę mnie swędzi skóra.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dostałam cynk od kosmetyczki, że jest promocja na kremy Tołpy w Biedronce. Kupiłam wszystkie rodzaje kremów i płyn micelarny. No i zobaczymy jakie efekty. Póki co na nawilżający (używam na dzień) i odżywczy (używam na noc) nie narzekam. Naturalne kosmetyki są jednymi z lepszych, nie zapychamy sobie skóry chemią i za jakiś czas natura zaprocentuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. czy firma Tolpa testuje swoje produkty na zwierzetach.

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej w tym roku po choinke cala moja rodzina dostanie kosmetyk firmy Tolpa.
    Jestem nimi zachwycona, ale jest jeszcze malo znana.
    Maz uzywa kremu po goleniu dla panow z broda, rewelacja!!!!!
    Ja zaczelam kuracje borowinowa i cialo jest cudne. Dostalimy do wysylki tez wiele probek gratis i plyn micelarny 200 ml. W prezencie.
    Zakupilam tez zestaw dla moich dzieci skory atopowe, balsam lekki delikatnie pachnie. Aaa i jeszcze zel intymny niegdy takie nie uzwalam. Zwykle plyny lekko szczypaly, ten lekko mentolowy!!!super...
    Obecnie mam 20 produktow i zadnego bym nie oddala. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja polecam maseczkę oczyszczająco/matującą na twarz firmy tołpa :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Stosuję kosmetyki tołpy już id trzech lat, jestem bardzo zadowolony z rezultatów. Mam skórę z tendencjami do rogowacenia i zaskórników, używam codziennie żelu mikrozluszczajacego do mycia twarzy oraz płynu micelarnego mikrozluszczajacego dla mężczyzn, skóra wygląda świetnie, oczywiście nie jest idealna, ale zaskórniki są mniej widoczne, płyn doskonale nawilża, nie muszę stosować już żadnego kremu. Stosuję również krem pod oczy 30+ prawie codziennie, sińce pod oczami zniknęły, w końcu wyglądam na zawsze wypoczętego, trzeba stosować regularnie i po dwóch tygodniach widać ogromną poprawę. Te trzy kosmetyki + balsam po goleniu, też Tołpy ;) to wszystkie kosmetyki, jakich używam do twarzy, naprawdę więcej mi nie potrzeba, by czuć się zadbanym. Kupiłem teraz nowy krem 40+ przeciwzmarszczkowy dla facetów, bo mi się już okrutne zmarchy robią i jedno mogę powiedzieć już teraz, pięknie pachnie, czysta przyjemność. Kilka prostych czynności pielęgnacyjnych i naprawdę czuję się i wyglądam lepiej dzięki tym kosmetykom, mogę szczerze polecić.

    OdpowiedzUsuń
  41. You have observed very interesting points! ps nice site.

    OdpowiedzUsuń
  42. I'm gone to tell my little brother, that he should also pay a visit this website on regular basis to get updated
    from most up-to-date gossip.

    OdpowiedzUsuń
  43. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.