245. Rozmowa z ekspertem SENS.US w salonie HAIR Fashion Studio.

W środę byłam w zielonogórskim salonie HAIR Fashion Studio. Pewnie jesteście ciekawi po co? Otóż zostałam zaproszona przez Akademię SENS.US na spotkanie z ekspertem - Anną Badyną - Janiszewską. Razem z Marcjanną z chęcią skorzystałyśmy z zaproszenia. Na samym początku odbyłyśmy rozmowę o kondycji naszych włosów, o tym jak często chodzimy do fryzjera i o wykruszaniu się włosów (stąd stała ich długość).



Każda z nas została poproszona o mały wywiad, w którym mówiłyśmy o tym jak dbamy o włosy. Oczywiście ja miałam ogrom pytań - w końcu skoro jesteśmy na spotkaniu z ekspertem to na pewno  warto dowiedzieć się kilku ciekawych rzeczy. Usłyszałam przede wszystkim informację, że powinniśmy myć głowę dwa razy. Za pierwszym szampon może się nie pienić, ponieważ włosy jak i skóra głowy mogą być zabrudzone i potrzebować większej uwagi. Z tego powodu mycie drugi  raz jest wręcz wskazane - wtedy dopiero szampon zacznie się pienić, spełniać swoją funkcję i dodatkowo będzie ładniej pachniał. 


Udało się nam również zapoznać z ofertą kosmetyków SENS.US. Pani Anna poinformowała nas o ich działaniu, o tym jak wpływają na włosy, oraz dobrała indywidualnie do naszych potrzeb kosmetyki. Dla mnie wybrała szampon Frequent Use. Jest to regenerujący kosmetyk do częstego użytku. W jego składzie znajdziemy ekstrakt z rumianku, szałwii i tymianku. Rzadko stosuję ziołowe szampony, więc to na pewno będzie miła odmiana i ciekawe doświadczenie. Do szamponu została dobrana maska dyscyplinująca włosy. Eliminuje efekt puszenia i sprawia, że włosy lepiej się układają. Czy to prawda? Przetestuję i na pewno Was powiadomię.

  
Następnie mogłyśmy się zapoznać z salonem, osiągnięciami jego pracowników. Panuje tam naprawdę miła atmosfera. Każdy jest tam mile widziany i dla wszystkim obsługa jest tak samo miła. Byłam pod wrażeniem tego jak się tam podchodzi do klienta. Wszyscy szeroko się uśmiechają, chętnie udzielają informacji. Chociaż sam salonik jest mały to atmosfera w nim panująca na pewno by Was zaskoczyła.


Konsultacje te odbywały się z okazji tygodnia urodzinowego. Dlatego miałyśmy szansę skosztowania również przepysznych babeczek z logiem salonu.  Bardzo miło wspominam to spotkanie, bo dowiedziałam się wiele o pielęgnacji włosów. Obiecuję zatem regularnie chodzić do fryzjera w celu podcinania końcówek, by włosy rosły zdrowe. Na pewno będę zwracała uwagę na to, by spłukiwać włosy letnią wodą oraz znajdować takie produkty do włosów, które będą odpowiadały ich potrzebom, niekoniecznie w całych zestawach.