4 kwietnia 2013

168.W paseczki.

Jednym z hitów tej wiosny jest trend black-white. Nie do końca jestem do niego przekonana, ale chcę Wam dzisiaj przedstawić moją interpretację. Czarny żakiet w delikatne, białe prążki to mój wybór. Co o tym sądzicie? Do tego akcent czerwieni w postaci bransoletki i delikatny dodatek na butach











buty - czasnabuty
spodnie - allegro
bluzka - OCT & MAR
 torebka - nn
żakiet - attentif
bransoletka - nefryt-sklep

Fot. Sylwia Łysoń

P.S. Akceptuję wszystkie komentarze, ale nie siedzę tutaj 24/7, więc nie są akceptowane od razu. Nie mam problemów z negatywnymi komentarzami. Pozdrawiam serdecznie kochanych anonimów.

49 komentarzy:

  1. fajny żakiet:)
    moim zdaniem buty nie pasują...
    ja dodałabym akcent czerwieni na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baletki rewelacja. Bardzo fajna ta Twoja paskowa interpretacja:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne buty. Ten akcent czerwieni naprawdę ładnie wygląda.
    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie! cud miód malinka :D

    http://dziennikniezrozumianej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba,żakiet jest śliczny:)))dołączenie czerwonych akcentów bardzo dobry pomysł:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Żakiet świetny ale najbardziej podobają mi się balerinki.Marzę o tym żeby móc wreszcie nałożyć swoje.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. marynarka jest cudowna :) baletki też a Ty taka śliczna kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez nie do konca lubie ten trend... Twoja marynarka bardzo mi sie podoba, nie jest narzucajaca sie swoim wzorem, dyskretna i elegancka. Zawsze to cos innego niz kolejne legginsy w podluzne paski;) Czerwien fajnie ozywia zestaw. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne butki,ale chyba nie bardzo pasują do stroju
    za to żakiet super

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym móc już się tak ubierać na co dzień ;(
    boskie buty <3

    OdpowiedzUsuń
  11. um, pięknie wyglądasz. :) ciekawe butki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś bardzo elegancka. Nieskazitelna. Podoba mi się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny zakiecik i bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw! Bluzeczka bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna sprawa z tym subtelnym akcentem czerwonego koloru :) ślicznie!

    zapraszam do mnie www.fashion-drift.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo uroczy żakiet, śliczna bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa ta interpretacja, ładny żakiet :)
    http://myownfashionobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ładniee

    moja koleżanka ma takie same baletki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wooow, wiosna u Was?!
    u nas zima : OO

    moim skromnym zdaniem właśnie pasuje Ci ten żakiet ; ) ale bluzka niezbyt mi się podoba, ja bym założyła CAŁĄ białą ; )

    ehh kiedy ja w balerinach będę chodzić? niech ta zima się skończy! ; (

    pozdrawiam! ; *

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna stylizacja;)
    juz w balerinkach0.o musi byc zdecydowanie cieplej niz u mnie;p

    OdpowiedzUsuń
  21. zestaw jest sliczny a branzoletka jest cudowna ❤

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna marynarka i bransoletka! zestaw bardzo mi się podoba :) nominowałam Cię do The Versatile Blogger Award - zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. to serduszko na ręce śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czesc! Slicznego masz bloga pod wzgledem graficznym bardzo mi sie podoba, i wlasnie tez mam zamiar zalozyc bloga, tylko ze nie potrafie zrobic takich kategori jak ty masz u gory "facebook", "sklepy" itp. Jak to sie robi? Prosze o pomoc i pozdawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uwielbiam stylizacja w stylu black nad white, a Twoja przypadła mi do gustu:)
    Tylko czy nie było Ci zimno w tych wiosennych bucikach?;>
    I śliczną masz bransoletke:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. po 1 dziekuje za suuuper spotkanie!!;*
    po 2 te buty sa przesliczne
    po 3 zakochalam sie w tej torebce :D uwielbiam czarne torebki!<3 moje czarne cudo musialam reklamowac i jestem niepocieszona :(
    po 4 zdecydowanie bede Cie tu odwiedzac w wolnej chwili:D

    sciskam cieplo, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj taaam, włosy jak włosy ;). Również dodaję. I straaaaasznie podoba mi się ta bransoletka, jest przeurocza!
    Do rychłego zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  28. też się cieszę!:) haha Ania W. wpadła na ten pomysł ale wybiłam jej go z głowy:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie również miło było poznać:) Dziękuję za przemiłą atmosferę i świetną organizację:) Również obserwuję i widzimy się oczywiście w czerwcu :**
    Genialna marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna torebka!!! <3
    Nie mogę się doczekać kolejnego spotkania

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie wygladasz ;) Widze ze paski sa juz wszedzie, nawet u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna marynarka:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie leży na tobie ta marynarka :)
    Masz śliczne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zestaw :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://rosseann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj, śliczna stylizacja, zapraszamy do publikowania swoich zdjęć także w Domodi.pl, to bardzo proste, kilkadziesiąt blogerek już korzysta z tej opcji zwiększania zasięgu swojego bloga, zobacz: http://domodi.pl/stylizacje?Sort=Popularity
    Zapraszam, w razie pytań, pisz do mnie na domodi(at)domodi.pl!
    Monika z Domodi

    OdpowiedzUsuń