835. ZAXY - KLAPKI IDEALNE NA LATO

 Już od kilku lat polecam Zaxy jako najwygodniejsze baleriny gumowe, jakie tylko poznałam. Nie ma lepszych i wygodniejszych butów, zapewniam Was! W tym roku jednak postanowiłam wybrać z oferty klapki, które od razu wpadły mi w oko. Noszę je każdego dnia i okazuje się, że są naprawdę wygodne i pasują praktycznie do wszystkich stylizacji. Zestawiam je z szortami, długimi spodniami, sukienkami, czy tak jak dziś - ze spódnicą. 

Pewnie zastanawiacie się nad rozmiarówką, bo spotkałam się z różnymi opiniami. Ja noszę wszystkie buty w rozmiarze 39 i taki też kupiłam. Są dopasowane idealnie do stopy, więc myślę, że to był dobry wybór! Zobaczcie moją stylizację, a w linku pod zdjęciami zostawiam Wam też rolkę z instagrama, na której zobaczycie jak wyglądają klapki z bliska!






buty - Zaxy [współpraca]
spódnica - lokalny butik
bluzka - Sinsay
torebka - bonprix 

TUTAJ obejrzysz rolkę z klapkami! 

Komentarze