816. JAK NOSIĆ SPODNIE PALAZZO?

 Tego lata spodnie z szeroką nogawką stały się hitem. Myślę, że to przez wygodę. Nie dość, że świetnie się w nich czujemy, to jeszcze wyglądają naprawdę doskonale. Ładnie wyrównują proporcje sylwetki i sprawiają, że figura wygląda fantastycznie. Pamiętam czasy mojego dzieciństwa, kiedy szerokie spodnie były modne i nikt nie chciał nosić rurek. Później nastąpiła era bardzo dopasowanych nogawek - cały dzień w takich spodniach był prawdziwym wyzwaniem. Teraz znów dzwony, spodnie palazzo czy culotte są najmodniejsze!

Sama długo zastanawiałam się z jakim kolorem połączyć moje spodnie z szeroką nogawką. Kolor kawy z mlekiem najlepiej łączy się z podobnymi odcieniami - beżami, brązami i śmietanką, ale mi zależało na czymś zupełnie innym. Wrzosowa hiszpanka zdecydowanie wpisała się w ten wakacyjny klimat, prawda? Całość uzupełniłam dodatkami - kapeluszem, letnimi sandałami i torebką w nowym kolorze marki Fabiola. 






buty - Deichmann
spodnie - lokalny butik
torebka - Fabiola
bluzka - Pakuten
kapelusz - Sinsay