807. BACK TO UNIVERSITY Z SELFIEROOM

Wrzesień dobiega końca, a tym samym szykują się powroty na uczelnie w całej Polsce. Pamiętam czasy studiów, kiedy na pierwszym roku nie wiedziało się nawet jak się przedstawić, a na ostatnim żal było odchodzić. Studia to najpiękniejszy czas w moim życiu, gdzie poznałam mnóstwo cudownych osób, zakochałam się w teatrze, pozwalałam sobie na szalone noce i zdobywałam mnóstwo wiedzy, którą chętnie chłonęłam. Wydarzenia kulturalne, dodatkowe przedmioty i czas spędzony z innymi były najcenniejszą nauką. 

Dziś stylizacja w stylu powrotu na uczelnię w amerykańskim stylu. Myślę, że ta stylizacja przypomni Wam wszystkie filmy o "bananowej młodzieży". Dla mnie budzi mnóstwo skojarzeń z High School Musical, a Wam z czym kojarzy się ta stylizacja? 








buty - Puma
total look - Selfieroom

Komentarze