673. BORDOWY KOMPLET

Nie da się nie zauważyć, że sklep Szachownica jest jednym z moich ulubionych. Tak często tam bywam, wyszukuję perełki, że większość moich stylizacji pochodzi właśnie z tego sklepu. Kiedy zobaczyłam ten bordowy komplet sama nie wiedziałam co myśleć. Żeby nakłonić mnie do założenia ubrań z odkrytymi ramionami trzeba się naprawdę wysilić. Uważam, że moje ramiona są za szerokie do tego typu ubrań. Niemniej jednak zaryzykowałam i nie żałuję - na te upały to strój idealny!
Zarówno góra jak i dół wykonane są z bardzo przewiewnego materiału, jakbyśmy nie mieli na sobie dosłownie nic! Fantastycznie się go nosi! Do stylizacji dobrałam typowo letnie dodatki! Zacznijmy od sandałków - złote, z bardzo wygodną podeszwą i paskami, które mimo wielu godzin chodzenia w ogóle nie obcierają. Do tego torebka - okrągły koszyczek, prawdziwy must have tego lata! Takie perełki posiada w swojej ofercie sklep Deichmann. No i kapelusz, o moim ulubionym fasonie. Bardzo długo szukałam jakiegoś wyjątkowego modelu, coś w stylu fedory, ale typowo na lato. Moje poszukiwania skończyły się w sklepie Szaleo! Dodatkowo model ten jest w dość sporym rozmiarze, co dla mnie jest niezwykle istotne!










buty - Deichmann
komplet - Szachownica
torebka - Deichmann
kapelusz - Szaleo

Komentarze

  1. Podoba mi się kolor kombinezonu, a Ty ślicznie wyglądasz w kapeluszu. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny letni look❤️ Fantastyczna torebka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega fajnie ci w tym komplecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega fajnie ci w tym komplecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten bordowy komplecik prezentuje się na Tobie świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, a ja jakoś nigdy nie potrafię nic fajnego tam znaleźć, zawsze wynajdujesz jakieś perełki, więc czasem mam wrażenie, jakby ta Szachownica u nas była jakaś mega uboga :/

    Świetny komplet i sandałki przeurocze <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie kolory, ba! Czerwienie i bordo to kolory mi ojego życia! Wyglądasz bardzo dziewczęco i świeżo w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny komplecik ! Świetny outfit !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zobaczę w Szachownicy ten komplet, zdecydowanie będzie mój:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio kupiłam tam śliczna granatowa sukienke 😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Super to wygląda! :)
    Ja niestety mam ogromny problem z długością ze względu na wzrost i w większości spodnie, sukienki maxi, kombinezony wszystko jest na mnie za krótkie :P Jak dorwę coś co pasuje to skaczę z radości hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie jeden z moich ulubionych kolorow 💙

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz bardzo stylowo, świetnie dobrane dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie wyglądasz, komplet ma cudowny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tu nie widzę żadnych za szerokich ramion! :) Bardzo ładnie wyglądasz w tym kombinezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A najlepsza jest ta torebka, uwiodła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego sklepu, ale kombinezon cudny bardzo ładna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. The author is known by selected of Patsy Gold as it is not her birth name.
    My house is now co and will never move. To climb could be the hobby she
    could never stop doing. Meter reading is what she does for a full time income.
    If you want to find out more away my website: http://productos-para-la-alopecia.eu/propecia.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę przyznać, że ten komplet jest piękny i prezentujesz się w nim świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. what an amazing post :) I am new blogger, would you like to follow each other on gfc?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastycznie się prezentujesz :) Komplet idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny ten komplet, ładnie Ci w bordzie ♥

    xoxo
    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyznam, że bardzo Ci do twarzy w tym kolorku.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kombinezon! Wyglądasz w nim oszołamiająco.
    Pozdrawiam!
    www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie Ci jest w tym kolorze :) Ja sama ostatnio zakochałam się w takim kompletach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny ten komplecik. Ostatnio bardzo podobaja mi sie te torebki

    OdpowiedzUsuń
  28. ja też mam szerokie ramiona (szersze niż biodra :P ) ale już teraz zupełnie mi to nie przeszkadza. Uwierz mi, że nikt oprócz Ciebie nie zwraca na to uwagi :P Ten komplecik to kombinezon? jest świetny! a torebkę mam podobną tylko nie "koszyczkową" a materiałową :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Komplety to cos co uwielbiam! Sa bardzo wygodne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.