524. It's selfie time! Konkurs

Cześć! Nie wiem czy już słyszeliście, ale Barwa Siarkowa ma nową serię Quick! Od razu wiedziałam, że coś jest na rzeczy, ale w końcu dowiedziałam się co! Okazało się, że to trzy innowacyjne i skuteczne formuły, zawierające składniki aktywne połączone z nowatorską formułą #QUICK! Co więcej rezultaty widać gołym okiem bardzo szybko, bo przetłuszczająca się skóra i zmiany trądzikowe na twarzy pojawiają się raz dwa! 



Pewnie każda z Was wie jak to jest - zrobienie idealnego selfie wcale nie jest takie łatwe. Trzeba przygotować makijaż, dokładnie wygładzić cerę - jednym słowem zrobić wszystko, by zdjęcie robiło wrażenie. Coś o tym wiem - czasami sama robię po kilkanaście zdjęć, żeby wybrać to jedno, wyjątkowe. Seria Barwy Siarkowej ma raz na zawsze rozwiązać ten problem.

Na pierwszy ogień idzie upiększający krem Selfie Time. Jego nazwa jest bardzo adekwatna do tego, w czym nam pomaga. Skóra faktycznie nie świeci się na zdjęciach, jest doskonale przygotowana, więc każda z nas może zapomnieć o tonach podkładu na twarzy. Serio :) Ja jestem naprawdę zachwycona, jeśli śledzicie mnie bacznie na instagramie, to na pewno zauważyliście znaczną poprawę mojej cery.


Najbardziej lubię jednak odprężające wieczory z maseczką na twarzy! Dlatego też złuszczająca maseczka siarkowa bardzo mi się przydaje. Po niej skóra jest gładka i dobrze oczyszczona.


Kiedy nie mam czasu na odprężającą chwilę z maseczką, wybieram szybką, antytrądzikową piankę myjącą do twarzy. W ogóle pianki są super wynalazkiem, bo oprócz oczyszczenia, serwują nam poprawę stanu skóry i doskonale na nią działają. Z pewnością jest to produkt, po który sięgnę znów, jeśli stanę przed wyborem pianki. 


 A teraz najważniejsze! 
Na instagramowym profilu Barwy Siarkowej ruszył konkurs, który jest banalnie prosty.
Wystarczy:
1. Zaobserwować profil @barwasiarkowa
2. Zrobić sobie idealne, bajeczne selfie, na którym pokażecie jakie jesteście piękne
3. Wrzucić zdjecie na swój profil IG, oznaczyć @barwasiarkowa, a w opisie odpowiedzieć na pytanie: jaki jest Twój beauty trik na selfie bez filtrów?

I to wszystko! Dziewczyny, które podzielą się świetnym selfie i jeszcze lepszym trikiem mają szansę na wygranie w konkursie:

IPHONE 7

5 x INSTAX MINI 8

50x ZESTAW KOSMETYKÓW BARWA SIARKOWA QUICK, który zaprezentowałam we wpisie!

Życzę Wam powodzenia i mam nadzieję, że któraś z moich czytelniczek zdobędzie nagrodę :)