495. Zielony sweter

Wiele razy mówiłam, że w stylizacjach lubię jeden akcent, który wyróżnia się w całej stylizacji. Tym razem są to dwie rzeczy. Pierwszą z nich jest sweter z pięknymi zamkami i ciekawym chokerem, który naprawdę wygląda wyjątkowo. Drugim natomiast jest torebka marki Fabiola. Ma przepiękny kolor, świetny fason (zmieści się w niej duży portfel) i dodatkowo ozdobny frędzel. Pozostałe elementy tej stylizacji są stonowane, żebym czuła się komfortowo. I nie martwcie się - nie zmarzłam. Kurtka z TK Maxx jest na tyle ciepła, że mogłam w niej bez problemu pójść na zdjęcia i zakupy.










buty - Wilady
spodnie - moodo
sweter - Zaful
kurtka - TK Maxx
torebka - Fabiola


Komentarze

  1. cudowna kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się chyba najbardziej podoba kurtka!
    i Twoja fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się tego typu swetry :) kurtka boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chyba zamarzła, a w TK maxx nigdy nie mogę nic dla siebie znaleźć, nad czym strasznie ubolewam. Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się na Tobie ten kolor zieleni, jednak pewnie, gdybym ja sama ubrała coś w tym odcieniu, nie czułabym się dobrze. No, ale Ty wyglądasz w nim po prostu super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka jest świetna, też bym się na nią skusiła bo oglądałam ale w sumie mam już ramoneskę :p swetrow z chokerami nie lubię, ale w Twoim zestawieniu wygląda fajnie. Brakuje mi jeszcze takiej pomadki w odcieniu torebki. Ona niby nie akcent, a najbardziej rzuca sie w oczy i brak jej czegoś jeszcze w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja- torebka i sweterek świetnie razem wyglądają :D
    HEDONISTICAT.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful look, I love the sweater
    Have a fab weekend sweetie! ❤️
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te swetry wczoraj patrzylam na szary, ale z innej firmy, też z takimi zameczkami i chokerem <3
    i chyba też go wezmę, bo prezentuje się fantastycznie- zawsze to lepiej na kimś zobaczyć :D

    torebka rownież bardczo mi się podoba, bardzo fajnie ożywa calość, sprawia że coś się dzieje <3


    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja, sweterek jest przegenialny! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądasz, lubię takie stylizacje <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. sweter ma bardzo fajny fason, jednak moją uwagę przykuła torebka :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweter obłędny! Uwielbiam Twoją figurę i zestawienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny sweter<3 pięknie wyglądasz<3 pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Awesome outfit, you look amazing! I love your bag*
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterek jest śliczny, kolor i fason nas zachwycił :)
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przeurocza fryzurka!

    Z chęcią dodaję Cię do obserwowanych Kochana i zapraszam do mnie! 💙
    Miłego wieczoru! ❤️
    💎 monikaozdoba.blogspot.com 💎

    OdpowiedzUsuń
  17. No sweterek z tą kurtką idealnie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mega masz ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja na obcasach.
    Wyglądasz pięknie.
    Udostępnie twój post na moim blogu.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny ten sweterek i kurtka też fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wygladasz , świetny sweterek ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.