407. JoyBox - edycja XL.

Kosmetyki ucieszą każdą kobietę. A jeśli okaże się, że pudełko z kosmetykami jest w rozmiarze XL to już na pewno u każdej z nas pojawi się uśmiech na twarzy. Kiedy dowiedziałam się, że piąta edycja pudełka JoyBox jest w rozmiarze XL wiedziałam, że muszę je mieć. Aktualnie za 59 złotych możecie mieć pudełko, które prezentuję poniżej (a jego wartość to ponad 250 złotych!). Już się nie mogę doczekać, żebyście zobaczyli 11 kosmetyków, które udało mi się zdobyć!




Szampon Head and Shoulders 
Objętość: 400 ml
Cena: ok. 16 zł.
Miałam okazję używać już tego szamponu, więc bardzo się cieszę, że znalazł się w moim pudełku. Jest to edycja limitowana, ma piękne opakowanie i przede wszystkim świetnie działa na moje włosy. Po umyciu są miękkie, pełne blasku i objętości! Dziewczyny - jeśli nie miałyście okazji wypróbować to polecam!


Paletka cieni Essence
Objętość: 9.5 g
Cena: ok. 17,50 zł.
Osiem odcieni w beżach i brązach to spełnienie moich marzeń. Tak naprawdę innymi kolorami nie maluję powiek, więc ta paletka to strzał w 10! Cienie nie osypują się, są delikatne. W paletce znajdziemy cienie matowe oraz połyskujące. Doskonałe do codziennego makijażu!

Płatki kolagenowe BeautyFace
Objętość: 8 g
Cena: 12 zł.
Płatki kolagenowe pod oczy też miałam już okazję wypróbować i przyznam, że są świetne. Skóra pod oczami jest wyraźnie napięta, delikatna. Płatki likwidują cienie pod oczami, mają silne działanie przeciwzmarszczkowe oraz świetnie odbudowują skórę. Zdecydowanie przydadzą się po ciężkim dniu na uczelni!

Rozświetlający krem wygładzający Vichy
Objętość: 15 ml
Cena: ok. 38 zł.
Krem od razu zaklepała sobie moja mama. Ma delikatną konsystencję i zapach. Do stosowania na dzień. Świetnie pomaga na wyrównanie kolorytu skóry oraz pierwsze zmarszczki. Zawiera takie składniki aktywne jak kombucza, adenozyna, LHA i witaminę E.


Błyszczyk nawilżający Esotiq
Objętość: 12 ml
Cena: ok. 14 zł.
Zimna i wietrzna jesień przyszła bardzo szybko, więc z przyjemnością wypróbowałam ten błyszczyk. Dobrze nawilża i świetnie regeneruje skórę ust oraz łagodzi podrażnienia. Po kilku dniach stosowania widać, że skóra na ustach jest odbudowana i gładka. Polecam wszystkim, którzy jesienią i zimą mają problemy z nawilżeniem ust!

Wypełniacz do ust DermoFuture
Objętość: 12 ml
Cena: ok. 19 zł.
Produkt, którego bałam się najbardziej, że względu na to, że nigdy nie stosowałam czegoś takiego. Produkt klinicznie potwierdzony. Sprawia, że usta nabierają koloru, są jędrne oraz pobudzone zostaje krążenie, dzięki czemu usta nabierają pełniejszych kształtów. Już wkrótce wypróbuję i dam Wam znać! A może sami zauważycie zmianę?


Krem do stóp z komórkami miacierzystymi SheFoot
Objętość: 50 ml
Cena: ok. 28 zł.
Po lecie stopy potrzebuję regeneracji. Produkt spowalnia proces starzenia się stóp, przez zawarte w nim składniki o działaniu antyoksydacyjnym. Stopy stają się gładkie i miękkie, dzięki czemu wyglądają pięknie, a w dotyku są przyjemne.

Jedwab w spray'u No36
Objętość: 75 ml
Cena: ok. 10 zł
O całej serii produktów do stóp marki No36 będziecie mogli przeczytać już wkrótce na moim blogu. Są to kosmetyki wysokiej jakości, przez co bardzo się z nimi polubiłam! Jedwab sprawi, że pożegnacie się z otarciami i pęcherzami! Oprócz tego chroni przed nieprzyjemnym zapachem i nie zawiera alkoholu.


Zmywacz do paznokci Cleanic
Objętość: 1 sztuka
Cena: ok. 1 zł.
Chusteczka, którą zmywamy paznokcie kosztuje niewiele, a wystarczy na zmycie 10 paznokci. Nie zawiera alkoholu ani acetonu. Pozostawia przyjemny zapach i dba o nasze paznokcie. Można nim zmyć zarówno lakier tradycyjny jak i  brokatowy, z którym zawsze są największe trudności.

Lakier do paznokci Yves Rocher
Objętość: 5 ml
Cena: ok. 15 zł.
Trafił mi się bardzo ładny, miętowy kolor. Wystarczy jedna warstwa, żeby dokładnie pokryć płytkę paznokcia. Pięknie się prezentuje i trzyma do siedmiu dni bez odprysków.

Serum do rąk i paznokci Cztery Pory Roku
Objętość: 50 ml
Cena: ok. 10 zł.
Moje ręce są ostatnio przemarznięte i suche. Dzięki serum powoli wracają do normy. Likwiduje szorstkość skóry, zapewnia ochronę przed wiatrem i mrozem. Wpływa też na skórki wokół paznokci i bardzo szybko przynosi ulgę podrażnionej skórze. Na wietrzne jesienne i zimowe dni sprawdzi się idealnie. Ja od tygodnia mam to serum zawsze w torebce!


Coś do poczytania
W pudełku znalazł się też magazyn Joy oraz katalog i zniżka.