296. Must have

Dawno na moim blogu nie było wpisu, w którym pokazywałabym rzeczy, które chciałabym mieć. Dziś przyszedł na to czas. Lato co prawda nie jest moją ulubioną porą roku (zdecydowanie bardziej wolę zimę), ale letnie ubrania chętnie kupuję. Uwielbiam zwiewne sukienki, koszulki z kolorowymi nadrukami, a ostatnio zakochałam się w kombinezonach! Mam nadzieję, że chociaż niektóre z rzeczy, które dziś Wam zaproponuję pojawią się w mojej szafie już niedługo!



Wszystkie trzy sukienki chciałabym mieć w swojej szafie. Pierwsza zachwyca mnie i zdobieniami i krojem. Jest po prostu przepiękna i wyjątkowa! Jeśli chodzi o drugą to motyw panterki w ostatnim czasie podoba mi się naprawdę bardzo i już od dłuższego czasu poluję na tę sukienkę (niestety jest dość krótka!). No  trzecia - elegancka, najlepsza na letnie, wieczorne wyjścia!




To trzy moja ulubione typy, jeśli chodzi o górę! Pierwsza to kremowa bluzeczka z pięknym nadrukiem! Piękny jeleń ozdobiony różnokolorowymi kwiatami to naprawdę hit! Następny mój typ to krótki top z napisem selfie! Myślę, że jest dość przewrotna bardzo chciałabym ją mieć! Trzecia bluzka byłaby w moim guście, gdyby rozdzielić ją na dwie. Biała z czarnym napisem i taka błękitna z kwiatami - obie znalazłyby miejsce w mojej szafie. A nad tą jeszcze się zastanowię, jednak te trzy na pewno podobają mi się najbardziej z całego asortymentu sklepu! 



I moja ulubiona kategoria: kombinezony! Najbardziej podoba mi się w nich to, że ubieramy się w jeden ciuch, nie trzeba myśleć co ubrać na górę, a co na dół i dodatkowo nie musimy martwić się, że wiatr zrobi nam psikusa i zawieje nam zbyt wysoko materiał! Kombinezony w ostatnim czasie są niezwykle modne, a do tego wygodne. Ja wybrałam trzy pozycje - pierwsza na spotkanie z koleżankami, druga na szybkie wyjście do miasta, a trzecia na okazję bardziej elegancką!


Mam nadzieję, że moja lista must have na lato Wam się spodobała!