233. Argan Oil

Wiele razy pytałyście mnie o pielęgnację moich włosów. Sama przyznam, że nie mam ulubionego kosmetyku, który stosuję regularnie. Dziś przedstawię Wam moje nowe odkrycie - pięknie pachnący zestaw do włosów, który zawiera szampon, maskę i olejek arganowy.




Zacznę od szamponu, bo to podstawa pielęgnacji włosów. Ma dość gęstą konsystencję i perłowy kolor. Bardzo dobrze się pieni, a uważam, że to dość ważna cecha każdego szamponu. W swoim składzie posiada olejek arganowy, jojoba oraz słonecznikowy. Ma poręczne opakowanie, łatwo się wyciska. Jeśli chodzi o jego działanie to naprawdę jestem pod wrażeniem. Fantastycznie nawilża włosy, dodatkowo powodując, że są błyszczące. Powoduje również, że włosy mniej się puszą. Mam bardzo gęste włosy, więc potrzebuję naprawdę dużo szamponu, a mimo to wyżej wymieniony jest niezwykle wydajny. 

Kolejnym etapem zabiegu na moich włosach jest nałożenie maski. Pachnie odrobinę inaczej niż szampon, jednak nadal silnie wyczuwalny jest olejek arganowy. Ma kremową konsystencję, biały kolor i ma delikatną konsystencję. Wspaniale wpływa na moje włosy. Wygładza włosy jednocześnie nadając im objętość. Doskonale regeneruje końcówki włosów i nadaje się do włosów matowych, które potrzebują dużego odżywienia. Nie podoba mi się jedynie to, że odżywka jest do spłukiwania, ale czego się nie robi dla bycia piękną.

Olejek arganowy - serum jest przede wszystkim dla osób, które mają niesamowicie zniszczone włosy. Świetnie chroni włosy przed czynnikami zewnętrznymi takimi jak na przykład wiatr. Czytając informację na opakowaniu dowiadujemy się, że powstrzymuje wodne rodniki, nawilża i napina skórę. Nie jestem w stanie stwierdzić po takim czasie czy faktycznie tak to działa, ale na pewno włosy są bardziej nawilżone. Wspaniale zapobiega rozdwajaniu się końcówek, więc chyba każda z nas powinna mieć ten produkt w swojej kosmetyczce. Może być stosowany zarówno na mokrych jak i suchych włosach.


Taki zestaw na pewno powinien znaleźć się w łazience każdej z nas. Jeśli któraś z Was chciałaby sprawić sobie taki prezent - dwa zestawy kosmetyków z serii Argan Oil będą do wygrania na fanpage, więc mam nadzieję, że dzięki mojej recenzji namówię Was do wypróbowania tych kosmetyków.